Naslovna > Automobili > Porsche > Panamera > Rekonstruisana šasija i unaprijeđeni pogoni

Porsche Panamera

Rekonstruisana šasija i unaprijeđeni pogoni

Redizajnirana Panamera „zateže bore“ unaprijeđivanjem pogona i komponenti šasije...

Kao i obično u okviru ovakvih „mid age“ redizajna, izmjene na vanjskom dijelu karoserije su minimalne. Limuzinska i Sport Turismo karavanska varijanta dobijaju prethodno opcionalno dostupan Sport Design prednji kraj sa većim rešetkama za dovod vazduha, bočnim usisnicima i linijskim svjetlosnim modulom. Pozadi se nalaze nova LED svjetla, plus zatamnjeni sklopovi u GTS varijanti. U ponudu su dodata i tri nova tipa aluminijumskih naplataka, tako da je kupcima na raspolaganju ukupno deset različitih setova.

 

 

 

Najveće izmjene se nalaze ispod poklopca motora, gdje Turbo S varijanta dobija unaprijeđenu varziju četvorolitarskog V8 agregata sa dva turbopunjača. Unaprijeđena varijanta sada isporučuje 630 KS i 820 Nn obrtnog momenta koji omogućavaju sprint od nule do „stotke“ za samo 3,1 sekundu i razvijanje maksimalne brzine od  320 km/h. Tu je i novi elektifikovani model, 4S E-Hybrid koji raspolaže sa 2,9-litarskim V6 agregatom uparenim sa elektromotorom koji isporučuju ukupno 560 KS i 750 Nm obrtnog momenta.

 

 

 

 

E-Hybrid dostiže ubrzanje od nule do „stotke“ za 3,7 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 290 km/h, ali raspolaže sa većom baterijom od prethodnih hibridnih Panamera i omogućava autonomiju od 54 kilometra u potpuno električnom režimu vožnje. Ovaj model je kada je lansiran na tržište bio jedina elektrifikovana varijanta redizajnirane Panamere, ali prema nekim izvorima do kraja godine bi joj se trebao pridružiti još jedan potencionalno snažniji Turbo S E-Hybrid.

 

 

 

 

 

Varijanta GTS dobija poboljšani twin-turbo V8 koji isporučuje 480 KS i 620 Nm obrtnog momenta, dok se standardna Panamera i Panamera 4S „zadovoljavaju“ sa postojećim 2,9-litraskim V6 agregatom nepomijenjene jačine od 330 KS. Pored pogonskih nadogradnji, inžinjeri su temeljno rekonstruisali Panamerine sisteme upravljanja šasijom u cijeloj liniji. Prema riječima Porschea, neke su postavke stvorene od nule a Porsche Active Suspension Menagement od sada pruža veću udobnost. Električni anti-roll bar sistem takođe dobija novi profil, kako bi se omogućila bolja kontrola šasije.

 

Knjige narudžbi su otvorene, cijene se kreću od 81.420 eura pa sve do 151.480 eura za Turbo S verziju. Prve isporuke nove Panamere kupcima se očekuju krajem ove jeseni.

Datum objave: 26/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook