Naslovna > Teme > Rekordi u godinama recesije

BMW Group - Druženje s novinarima

Rekordi u godinama recesije

Dok većina automobilskih proizvođača grca u gubicima, BMW grupa se kiti lovorikama i ruši prodajne rekorde. Svoje zadovoljstvo velikom uspjehom Bavarci tradicionalno dijele sa poslovnim partnerima i predstavnicima sedme sile...

Početkom 10 mjeseca predstavnici BMW Grupe organizovali su druženje sa poslovnim partnerima u samom sjedištu kompanije u Minhenu. Tom prilikom smo u tri dana provedena u Njemačkoj, a malo i u Austriji vidjeli ne samo šta je to što BMW čini izuzetno uspješnim proizvođačem vozila iz premium segmenta nego i sve ljepote i turističke atrakcije Bavarske.

 

Inače deveti mjesec 2012. godine istorijski posmatrano sa stanovišta ostvarenog profita najbolji je mjesec otkad ovaj proizvođač postoji. Zajedno sa ostalim članicama BMW grupe (BMW, Mini, Rolls-Royce, Husqvarna) vozila i motocikli ovog proizvođača postali su sinonim za uspjeh i savršenstvo, što su tržišta širom svijeta prepoznala i nagradila.
Prvi dan posjete bio je rezervisan za upoznavanje sa vozilima iz cijele BMW game. Naglasak je bio prije svega na zadovoljstvu u vožnji (što je i slogan kompanije), sagledavanju svih vrijednosti i tehnologije koja krasi nove modele. Svi modeli, sem serije 7, bili su nam na raspolaganju i to u top izvedbama sa svim gadžetima koji prate današnje moderne automobile.

 

Zajednička osobina svih BMW vozila sigurno je nesvakidašnje držanje ceste i osjećaj da vas vozilo “sluša”, te da suvereno vladate putevima vodeći se prije svega osjećajem zadovoljstva i uvaženosti. Od silne opreme zavrti vam se u glavi, međutim, ono što nam se najviše svidjelo i imalo najveću dodatnu vrijednost i svrhu postojanja sigurno je head-up displej. Ovaj veoma važan djelić dodatne opreme imali smo u svim modelima i svaki put smo se oduševljavali. Sama projekcija informacija urađena je sa velikom preciznošću, tako da je čitljivost perfektna i po danu i po noći. To je ujedno i izvor svih informacija koje su nam potrebne za vožnju od pokazivača trenutne brzine, ograničenja na cesti (radi besprijekorno) do detaljnih informacija sa navigacije. Iako smo već imali priliku da se družimo sa novom trojkom možemo reći da je ovo zaista pravi izbor, pogotovo u kombinaciji sa modernim dvolitrenim dizelašem.

 


Ekološki čas

 


Drugi dan bili smo u posjeti BMW Recycling centru u blizini Minhena, koji je ujedno i jedinstven u svijetu. U ovom centru dnevno se unište desetine novih i polovnih automobila koji su ili služili kao testni modeli ili završili svoj životni vijek. U ovom centru vidjeli smo neke od modela BMW-a koji tek treba da se pojave na cesti, ali nam je, nažalost, slikanje bilo zabranjeno. BMW je kao ekološki odgovorna kompanija već osamdesetih godina prošlog vijeka ideju o ekološkom zbrinjavanju autootpada pretočio u stvarnost. Kao rezultat toga nastalo je moderno postrojenje koje ima svoju ulogu, ne samo u rješavanju i zbrinjavanju otpada nego i u procesu razvoja i testiranja novih modela, gdje se rastavljaju u dijelove te konačno testiraju na izdržljivost i pouzdanost. Na taj način je obezbijeđena vrhunska provjera svih komponenti novih modela sa jedne strane te je pokazana izuzetna briga za očuvanje životne sredine sa druge strane. Takođe na ovaj način ukazana je namjera da se materijali od kojih su napravljeni moderni automobili moraju moći reciklirati i na taj način postati važan izvor sirovine za nova vozila. Interesantno je da je konačna želja i misija koju BMW grupa želi ostvariti 95-postotna stopa reciklaže, sto bi praktično značilo da bi u novom vozilu 95 posto dijelova bilo od recikliranih materijala. Da bi se sve to i ostvarilo, potrebna su znatna ulaganja u samom procesu dizajniranja i osmišljavanja novih modela, procesu rastavljanja starih, te obradi i pripremi tako dobijene sirovine za ponovnu proizvodnju. Sljedeće što smo vidjeli bio je BMW Welt (BMW svijet), građevina čudnog oblika preko puta poznate višespratnice “četiri cilindra”, koja je ujedno administrativno sjedište BMW Grupe. BMW Welt svojevrstan je “showroom” u kojem možete vidjeti, naručiti probnu vožnju i kupiti sveijedan model koji grupa ima u ponudi, uključujući i luksuzne primjerke Rols-Roysa.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Druženje s Minijem

 


Zadnji dan kao šlag na tortu otišli smo ili tačnije rečeno odvezli smo se do poznatog austrijskog zimovališta Kicbil. Tamo smo se družili sa Mini modelima. Podsjećamo da je sa željom da se širi i na druga tržišta BMW 1994. godine preuzeo 80 posto vlasništvo nad britanskom posrnulom Rover grupom (MG, Rover, Lend Rover, Mini) sto se baš i nije pokazalo kao najsretnije rješenje. Nakon šest dugih godina agonije i bezuspješnih pokušaja oporavka BMW odlučuje da će prodati svoje udjele. Zadržali su udjele samo u Miniju. Danas je ovaj brend potpuno obnovljen sa novim modelima izuzetno atraktivnim i primamljivim za mlađu populaciju. Vožnja ovih modela budi radoznalost djeteta, te nas vraća u stare dane auto-industrije, kad su svi automobili imali dušu i osobenost. Imali smo priliku probati i Mini John Cooper Works, malu zvijer sa 211 konjskih snaga. Izgleda brzo, a tako se i vozi. Od 0-100 samo 6,4 sekundi. Da biste ovu zvijer i zadržali na cesti, zaista ćete se pomučiti. Rekli bismo vrhunsko zadovoljstvo u vožnji. Pun pogodak!

Datum objave: 03/02/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook