Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Rekordna prodaja u Evropi

Hyundai Motor

Rekordna prodaja u Evropi

Uprkos sveukupnom padu industrijske potražnje, Hyundai Motor Evropa završio je godinu sa vrlo dobrim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine u Evropi prodala 515.886 jedinica, što je povećanje od 21,6 % u odnosu na 2020. godinu. To je rezultiralo rastom tržišnog učešća sa 1 % na 4,4 %...

Osim toga, elektrificirana vozila činila su veći udio u prodaji nego ikad prije. 35% Hyundai vozila prodanih u Evropi 2021. godine imalo je alternativni pogonski sklop, koji uključuje hibridna, plug-in hibridna, električna vozila sa baterijom i električna vozila na gorive ćelije što predstavlja povećanje od 77% u odnosu na prethodnu godinu. Od ukupno prodanih elektrificiranih vozila 72.509 je bez emisije štetnih gasova – električna vozila na baterije i gorivne ćelije – čine 14,1 % prodaje u Evropi. “Pravi dokaz snage naše proizvodnje linije i kvalitete naše usluge jeste da je Hyundai uspio nadmašiti automobilsko tržište u Evropi, posebno u svjetlu tako izazovne godine,” kaže Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europa.

 

 

 

 

 

Uz 4,4 %tržišnog učešća u Evropi Hyundai je postavio rekordne tržišteudjele uNjemačkoj, Španiji, Italiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji u 2021. godini.  U Njemačkoj su Hyundai modeli činili 4,1 % svih prodanih automobila (106.600 vozila), a u Španiji je Hyundai dosegao tržišni udio od 6,7 % – što je rekord svih vremena (57.508 vozila). Hyundai je završio godinu kao vodeći azijski proizvođač automobila u Španjolskoj. Hyundaijev tržišni udio u Italiji dosegao je 3,1 % u 2021., što je povećanje od 0,7 % u odnosu na godinu prije, te ostvaren je rast prodaje od 35 %. U 2021. godini 53 % Hyundai vozila prodanih u Italiji bilo je elektrificirano što čini 38 % ukupnog tržišta alternativnih pogonskih sklopova u zemlji. U Francuskoj tržišno učešće je bilo 2,7 %, što je 0,7 % više u odnosu na prošlu godinu. Ostvaren je rast prodaje od 30.8 % u odnosu na prošlu godinu (45.241 vozilo). U Velikoj Britaniji Hyundai je ostvario značajan uspjeh sa 69.680 vozila, odnosno 4,2 % tržišnog udjela. Godišnja prodaja porasla je za 47 % uglavnom ista je potaknuta uvođenjem novih modela  kao što su BAYON, KONA N i IONIQ 5.  Kompanija je 2021.godine prodala više od 12.500 vozila sa nultom emisijom štetnih gasova, što je četvrti najveći broj prodanih vozila svih proizvođača ikad. Bestseller ponovno je bio kompaktni SUV Hyundai TUCSON. Dolaskom novog modela krajem 2020. godine, potpuno novi TUCSON doživio je rast prodaje 2021. godini na 152.257vozila, te je takočinio 29,5 % Hyundaijeve prodaje u Europi, a nakon toga slijedi B-segment SUV Hyundai KONA sa 109.902 prodana primjerka i i20 sa 60.560 prodanih primjeraka. Snažni prodajni rezultati Hyundai SUV-ova u Evropi dokaz su raznolikosti SUV linije kompanije. Sa proizvodima koji obuhvaćaju i B, C i D segmente i pokrivaju sve vrste dostupnih pogonskih sklopova, Hyundai SUV-ovi su u jedinstvenoj poziciji da zadovolje niz različitih životnih stilova i zahtjeva kupaca. Prodaja električnih vozila u Evropi porasla je za 77 % u 2021. godini (182.437 vozila), a alternativni pogonski sklopovi činili su 35 % ukupne prodaje u Evropi, a od toga vozila sa nultom stopom emisije činila su 14,1 % (72.509 vozila) što znači rast od 26% u odnosu na prethodnu godinu. Tucson plug-in hybrid je bio najprodavaniji elektrificirani model u Evropi, a električna Kona najprodavaniji Hyundaiev električni model. Novo predstavljeni IONIQ 5 je takođe dobro prihvaćen od strane kupaca. Povećanje udjela proizvodnje vozila sa niskom i bez emisije štetnih materija je dio Hyundai strategije kako bi ostvarili neutralnu karbonsku emisiju do 2045. godine. Od Tucsona do električne Kone, šest najprodavanijih Hyundai modela u Evropi su proizvedeni u fabrikama u Evropi, Turskoj i Češkoj. Ova dva modela čine 72 % ukupne prodaje Hyundai vozila u Europi sa 371.302 primjerka. U 2022. godini Hyundai će predstaviti i novi IONIQ 6, električni sedan sa baterijom kao drugi model u proizvodnoj liniji IONIQ-a. IONIQ 6 je baziran na konceptnom vozilu Prophecy. Kompanija očekuje i daljirazvoj N linije. Cilj je prodati globalno 4.3 miliona vozila.

Datum objave: 18/01/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook