Naslovna > Automobili > Renault > Megane > Renault Megane RS sa motorom Alpine A110

Renault

Renault Megane RS sa motorom Alpine A110

Konačno je predstavljena nova generacija Renault Meganea RS. Suprotno očekivanjima ugrađen je motor od 1,8 a ne 2.0 litara radne zapremine.

Upravo je objavljeno da će pogonski motor dolaziti u vidu 1.8 litrenog turbo benzinskog motora snahe 280 KS. Maksimalna vrijednost obrtnog momenta iznosi 390 Nm. Snaga će se na prednji par točkova prenositi preko EDC mjenjača sa šest stepeni prenosa ili, uz želju kupca, manuelnog sa istim brojem stepeni prenosa.

 


U Renaultu posebno ističu da EDC mjenjač donosi niz prednosti među kojima je jednostavnije korištenje maksimalnih potencijala motora. Mjenjač može raditi u potpuno automatskom modu ali i manuelno pomoću adekvatnih ručica iza mesnatog točka upravljača.
Isti mjenjač donosi popularni sistem ''Launch Control'' uz čiju se pomoć Megane RS iz mjesta ispali kao raketa. Tu je i ''Multi-Change Down'' koji omogućava rafalno šaltanje stepeni prema dole prije kočenja.

 

 

 


U skladu sa tradicijom modela RS odmah će se na startu prodaje naći verzije sa standardnim i Cup ovjesom koji je idealan za vožnju po zatvorenim kružnim stazama. U prilog što bolje upravljivosti ugrađen je sistem 4Control koji u određenom postotku zakreće zadnji par točkova u smjeru krivine ili obrnuto što ovisi o trenutnoj brzini kretanja.
Serijski se isporučuju točkovi sa 18 inča dok se uz doplatu dobivaju za broj veći. Kao svojevrstan zaštitni znak dolazi zadnji difuzor izveden u stilu bolida Formule1 baš kao i centralno postavljena izduvna cijev...

 

Datum objave: 12/09/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook