Naslovna > Rimac > Rimac Automobili otvaraju pogon u Kini
FOTO GALERIJA (2)

Rimac Automobili

Rimac Automobili otvaraju pogon u Kini

Kompanija Rimac Automobili zajedno sa svojim poslovnim partnerima otvara novu fabriku orijentisanu isključivo za proizvodnju električnih vozila za kinesko tržište.

Poslednjih dana Mate Rimac je u centru pažnje medija u svijetu i u regionu, nakon predstvljanja jednog od tehnološki najnaprednijih automobila C_Two na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Ovih dana u medije je puštena vijest da je Rimac sa svojim poslovnim partnerom ugovorio ulaganje u izgradnju fabrike u Kini. Rimac je izjavio kako je ovo važan poslovni potez za kompaniju, jer će pogon biti orijentisan isljučivo na kinesko tržište, jer Kina je najveće svjetsko tržište električnih automobila, autobusa i kamiona, i kao takvo bilježi najveći rast.

 

 


Rimac je takođe istakao da se Kina ima u planu da transport potpuno preorijentiše na električni pogon, tako da su se u kompaniji odlučili na ovakav potez, ali razvoj i proizvodnja vozila za sva ostala tržišta ostaju u Hrvatskoj. Kompanija Rimac posjeduje 40 posto vlasništva u novoj fabrici pod imenom Zhongke Luo Rui Technology Co, a ostali dio ulaže kineska kompanija Camel Group koja je prošle godine uložila 30 miliona eura u kompaniju Rimac Automobili u zamjenu za 22 posto učešća u vlasništvu. Ukupno ulaganje u novi pogon prema izvorima iznosi preko 158 miliona dolara, a kompanija Rimac učestvuje u ovom projektu sa oko 6 miliona dolara, i sa svojim znanjem i tehnologijom. Zajedničkim učešćem u novom pogonu kompanija Camel će da proizvodi baterije i sisteme napajanja, dok će kompanija Rimac proizvoditi pogonske sisteme, softvere i motore, a nova fabrka će da proizvodi pogonske komponente za električne automobile i autobuse. Po riječima Mate Rimca osnovni cilj na kineskom tržištu su velike serije po konkurentskim cijenama, dok sa druge strane kompanija Rimac Automobili ostaje proizvođač baterijskih i pogonskih sistema visokih performansi i malih serija za proizvođaće premium segmenta u Evropi.

 

Datum objave: 17/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook