Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > S E Performance predstavljen sa hibridnim 2-litarskim turbo agregatom

Mercedes-AMG C63

S E Performance predstavljen sa hibridnim 2-litarskim turbo agregatom

AMG kompozitni kočioni sistem je standardan, sa fiksnim prednjim čeljustima sa šest klipova za bolji odziv i jaču silu kočenja. Pored konvencionalnih frikcionih kočnica, elektromotor je sposoban i za brzu rekuperaciju energije brzinom do 150 kW, s nekoliko stopa regeneracije po izboru vozača...

Originalni Mercedes-Benz C63 AMG iz 2008. zauvijek će zauzeti mjesto u automobilskom panteonu sa 451 KS zahvaljujući 6,2-litarskom V8 motoru ispod poklopca motora. Od prvog C63, kompaktni AMG vodeći model prošao je kroz nekoliko promjena. Atmosferski V8 nestao je za 2016. modelsku godinu, zamijenjen je 4,0-litarskom jedinicom s dva turbo punjača koja je i dalje proizvodila više snage i obrtnog momenta uprkos manjoj zapremini.  Aktuelni AMG plug in hibrid pokreće četvorocilindarski 2-litarski agregat sa baterijom koji razvija 671 i nevjerovatnih 1020 Nm obrtnog momenta. Ne samo da su ti brojevi najbolji ikada za C-klasu koja je legalna na putu, oni su među najvišim od svih AMG automobila u istoriji.

 

 

 


Figurativno srce i duša Mercedes-AMG C63 je njegov 2,0-litarski redni četvorocilindarski agregat s turbo punjenjem, kodnog naziva M139. Čak i bez pomoći hibridnog pogonskog sistema, motor sa unutrašnjim sagorijevanjem razvija 469 KS, što ga čini najsnažnijim proizvodnim četvorocilindrašem na planeti. Kao i na manje moćnom modelu C43, motor ima turbopunjač na električni pogon koji smanjuje zaostajanje na gotovo neprimjetan nivo. Izveden iz tehnologije Formule 1, turbopunjač ima mali električni motor između izduvne turbine i točka kompresora, koji okreće turbo kako bi stvorio pojačanje čim ga vozač zatraži. Sva ta snaga mu omogućuje da postigne 100 km/h za 3,3 sekunde kako tvrdi proizvođač. To je otprilike pola sekunde brže od odlazećeg C63, sa maksimalnom brzinom koja je skoro jednaka njegovom prethodniku od 280 km/h sa opcionim AMG Driver paketom.

 


Za razliku od mjenjača s dvostrukim kvačilom, AMG Speedshift MCT koristi složeno, mokro kvačilo umjesto pretvarača obrtnog momenta, pomažući C63 da lakše reaguje na gas nego konvencionalni automatski, ali s boljom prefinjenošću pri malim brzinama od dvostrukog mjenjača sa kvačilom. Štaviše, električni motor ima vlastiti dvobrzinski mjenjač, koji osigurava dosta e-pojačanja čak i kada se putuje velikim brzinama. Po prvi put u istoriji, najjača C-Klasa će ponuditi pogon na sve točkove. Takozvani 4Matic+ sistem ima elektronski kontrolisan zadnji diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, iako električni motor djeluje direktno na zadnju osovinu. Štaviše, sistem kvačila omogućava elektromotoru da okreće i pogonsku osovinu, koja zauzvrat rotira prednje točkove. To znači da čak i kada radi u čistom EV modu, C63 uvijek ima vuču na sva četiri točka.

 


Mercedes-AMG C63 S E Performance će se naći u prodaji na svjetskim tržištima početkom sljedeće godine, vjerovatno kao model za 2023. godinu, a cijene još uvijek nisu poznate...

Datum objave: 22/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook