Naslovna > Automobili > Volvo > Polestar > S60 Polestar sa 508 KS

Volvo

S60 Polestar sa 508 KS

Kako je i najavljeno u Švedskoj predstavljen Volvov unikatni S60 Polestar kojeg krasi čak 508 KS i činjenica da je jedini takav primjerak na svijetu.

Prvo što trebate znati o ovom automobilu jeste činjenica da je trenutno jedinstven na svijetu, te da je nastao u saradnji Motorsport Volvo odjela sa zvaničnim tuning partnerom švedskog proizvođača, Polestarom. Volvo je objavio da je ovo jedini primjerak na svijetu, no ukoliko reakcije javnosti budu pozitivne moguća je proizvodnja neke manje, ograničene serije.  Neki su mislili da model pokreće agregat iz modela XC90, no istina je da je agregat isti kao u produkcijskom modelu, naravno sa značajnim promjenama. 

 

Produkcijski model ovog automobila pokreće 3.0-litarski  linijski agregat sa turbopunjačem koji isporučuje 300 KS. Ovaj agregat automobilu omogućava ubrzanje od do 100 km/h za 6,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 250 km/h.  Šveđani su za S60 Polestar izveli niz promjena na agregatu, uključujući modifikaciju cilindara, komora za sagorjevanje, usisa zraka i sl. te su za rezultat dobili 508 KS uz 575 Nm obrtnog momenta dostupnog na  6.500 o/min.  Nakon prepravki na motoru, Polestar je spustio i „raširio“ automobil, dodavajući mu novi ovjes te je modifikovao Haldex  4x4 sistem na njemu. 

 

Novu snagu, treba ukrotiti jačim kočnicama, pa je automobil dobio veće Brembo kočnice, a snaga se kanališe putem šestostepene manuelne transmisije.  Kompanija je saooptšila da ovako konfigurisan model od 0-100 km/h ubrzava za samo 3,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 300km/h.  Poređenja radi, Mercedes  Benz C63 AMG sa 6.3-litarskim V8 agregatom  izlazne snage 451 KS od 0-100km/h ubrzava za 4,4 sekunde uz maksimalnu brzinu od 250km/h. (Treba uzeti u obzir činjenicu da je C63 AMG produkcijski model, a Volvo S60 Polestar nije).  Snaga ispod poklopca motora naglašena je i u vanštini automobila, pa je Volvo S60 Polestar širi 20 mm, ima nove odbojnike, zadnji difuzor, redizajnirane spojlere a tu su i 19-inčni alu naplaci. Promjene su se desile i u unutrašnjosti, pa su tu nova sportska sjedišta i najfinija alkantra na većini dijelova, a centralni greben je spušten nekoliko centimetara kako bi se dobila što bolja ergonomija. 

Datum objave: 17/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook