Naslovna > Automobili > Toyota > C-HR > Sa dalekog istoka na bliski zapad

Toyota C-HR GR

Sa dalekog istoka na bliski zapad

Lansiran u Zemlji izlazećeg sunca prošlog oktobra, C-HR GR Sport sada putuje u Evropu kako bi tamo odmjerio snage sa konkurentima...

Pogonski 1,8 i dvolitarski hibridni pogonski sklopovi ostaju identični kao na „standardnoj“ verziji, ali je Toyota ojačala ovjes kako bi ovaj C-HR pružao više zadovoljstva u toku vožnje. Pored toga, 1,8-litarska varijanta je dobila veći roll-bar iz dvolitarskog „brata“ kako bi se poboljšala čvrstina šasije i smanjilo naginjanje karoserije. Hardverske izmjene zaokružuju ekskluzivni pneumatici za ovaj model, amortizeri sa većom prigušnom silom, a sistem upravljanja je unaprijeđen kako bi pružao što bolji odziv.

 

 

 

GR Sport je prvenstveno kozmetički paket sa crnim naglascima za prednje svjetlosne grupe, kućišta maglenki i rešetku hladnjaka. Prednji spojler je agresivniji nego prije, a tu su i jedinstveni 19-inčni naplaci. Nova C-HR varijanta dolazi isključvo sa dvobojnim izgledom, koji uključuje i novu Ash Gray nijansu sa crnim krovom dostupnu samo za GR Sport paket.

 

Kabina je takođe pretrpjela nekoliko izmjena, od Alcantara presvlake i kožnog upravljača, pa sve do mnoštva GR logotipova i kontrastnih šavova. C-HR GR Sport serijski dolazi sa grijanim prednjim sjedištima, LED svjetlosnim grupama, zatamnjenim staklima, električnim retrovizorima i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay aplikacije. Ukoliko to zahtijevaju, Toyota će rado kupcima uz doplatu instalirati JBL ozvučenje sa devet zvučnika.

 

 

 

Budući da Toyota obećava lansiranje performansne verzije svega što je u ponudi, možda će se u dogledno vrijeme pojaviti „čistokrvni“ sportski C-HR GR. Prema ranijim izvještajima, sportski crossover bi mogao koristiti „detunirani“ 1,6-litarski trocilinraš iz Yarisa GR. Ovaj hot hatch isporučuje 257 KS za evropsko i 268 KS za japansko tržište. Ukoliko bi C-HR GR raspolagao sa nešto više od 200 KS predstavljao bi direktnog suparnika Fordu Puma ST.

Datum objave: 09/11/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook