Naslovna > Automobili > Audi > E-tron > Sa koncepta na djela
FOTO GALERIJA (2)

Audi e-tron GT

Sa koncepta na djela

Proizvodna verzija Audija e-tron GT snimljena po prvi put tokom zimske testne vožnje...

 

Iako je na slikama prekriven kamuflažnom folijom, za očekivati je da bude gotovo identičan sa konceptualnim modelom prikazanim na sajmu automobila u Los Angelesu 2018. godine. Razlike između ovih modela će biti minimalne, npr. serijska verzija će zadržati tradicionalni sistem montiranja naplataka sa pet šarafa umjesto konceptualnog sistema centralnog spajanja. Jedino će dimenzije naplataka ostati iste i iznosiće 22 inča. Svijetleći logotipi e-tron prikazani na konceptualnom modelu se neće naći na serijskoj verziji, a sistem otvaranja vrata osjetljiv na dodir će takođe biti zamijenjen standardnim konvencionalnim ručkama iz bezbjednosnih razloga.

 

 

Audi e-tron GT bi trebao imati istu širinu i dužinu karoserije kao A7 Sportback, ali njegova visina će biti za 50 mm manja zbog baterije u podu vozila. Ispod karoserije E-tron GT je tehnički blisko povezan sa Porsche Taycanom, sa kojim dijeli oko 60% komponenti. U Porscheu se nalaze dva pogonska elektromotora koji isporučuju jačinu između 530 i 760 KS u zavisnosti od modela, i između 640 i 1050 Nm obrtnog momenta u overboost režimu. Sa prenosom snage na sva četiri točka, Audi očekuje da će E-tron GT postizati ubrzanje od nule do 100 km/h za oko 3,5 sekundi, dok će mu specijalni softverski sistem omogućiti dostizanje tih performansi više puta, čak i ako baterija nije potpuno napunjena. Baterija od 96 kWh se prema tvrdnjama proizvođača može napuniti na 80% kapaciteta za samo 15 do 20 minuta.

 

 

Električni pogon je omogućio Audiju da kontroliše snagu preko naprednog sietema vektora obrtnog momenta. Uprkos masi od gotovo dvije tone, nisko težište e-trona GT bi trebalo osigurati ravnotežu prilikom upravljanja koja bi pružala osjećaj vožnje superautomobila sa četvoro vrata. Ove karakteristike ne omogućava samo položaj baterije, nego i korištenje karbonskih vlakana i aluminijuma za izradu krova i vrata vozila što je primjenjeno na konceptualnom modelu. Detalje oko performansi i tehničkih karakteristika Audija e-tron GT ipak treba sačekati do zvanične prezentacije proizvođača.

Datum objave: 11/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook