Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > Maybach > Samo nebo je granica
FOTO GALERIJA (12)

Snovi - Maybach Landaulet

Samo nebo je granica

Njemačka limuzina predsjedničkih gena u svom savremenom izdanju nudi nesvakidašnji ugođaj u vožnji, vrhunski luksuz i udobnost hotela sa sedam zvjezdica...

Dvadesetih i tridesetih godina prošlog vijeka njemački proizvođač automobila iz Sindelfingena, Maybach, zajedno sa Mercedes-Benzom, svrstavao se u elitne proizvođače četvorotočkaša, ne samo u Njemačkoj nego i u čitavom svijetu. Tradicija proizvodnje luksuznih i unikatnih vozila u ručnoj izradi nastavljena je 2002. godine modelima 57 i 62. Takođe, pomenuti modeli se proizvode i sa oznakom S, koja je skraćenica za „Special“, odnosno modele koji kombinuju visok nivo komfora i luksuza sa sportskim temperamentom. Ova tradicionalna i luksuzna marka automobila proširila je svoju ponudu luksuznih kočija modelom Landaulet, koji postavlja nove granice po pitanju ultraluksuznih automobila.

 

 

 

 

 

Sama riječ Landaulet označava specijalnu karoserijsku verziju automobila koji posjeduju dijelom pomični sklopivi, a dijelom tvrdi konvencionalni. Ovakve vrste automobila u prošlosti su najčešće bile namijenjene predsjednicima i visokim činovnicima, koji su za vrijeme parada stojeći pozdravljali široke narodne mase. Međutim, iz sigurnosnih razloga, njihova upotreba u pomenute svrhe je svedena na minimum, a korisnici ovakvih kočija postali su bogati šeici i biznismeni željni prestiža i isticanja. Model Landaulet zasnovan je na modelu 62S, koji predstavlja jednu od najprestižnijih i najskupljih limuzina današnjice. U osnovi, model Landaulet je izvedba 62S sa identičnim tehničkim rješenjima, motorom i ogibljenjem.

 

 

 

 

Pogonski agregat ovog Maybacha je šest-litarski V12 biturbo agregat sa impozantnih 612 konjskih snaga i 1000 Nm obrtnog momenta. Navedeni motor razvijen je u saradnji sa Mercedesovim tunerom AMG, koji se pobrinuo za zavidne vozne performanse uz uglađen i rafinisan rad, svojstven limuzinama visoke klase. Velika pažnja posvećena je udobnosti i sveopštem komforu, koji je, prema riječima Maybachovih inženjera, za konkurenciju - nedostižan. Iako je akcenat stavljen na udobnost, ovaj automobil nudi i visok dinamički potencijal sa izvrsnim prenosom snage na podlogu putem 20-inčnih pneumatika, čime su na harmoničan način objedinjeni različiti zahtjevi potencijalnih kupaca.

 

 

 

 

Unutrašnjost automobila je prožeta pažljivo posloženim aplikacijama načinjenim od drveta sa visokosjajnim klavir lakom, koji u kombinaciji sa Grand-Napa kožom zaokružuju jednu dopadljivu i sa ukusom skrojenu cjelinu. Kada se tome pridoda i električnim putem sklopivi krov, koji je u stanju da podari vjetar u kosi za 16 s i bezbrižno uživanje pod suncem i plavim nebom, uz bocu najskupljeg šampanjca i opuštajuću masažu tijela, mjesta dodatnim željama nema. Takođe, kompletan unutrašnji prostor prilagođen je uslovima vožnje pri spuštenom krovu, pa su tako, u odnosu na limuzinsku verziju, prošireni nasloni za glavu, a svemu je pridodat i difuzor, koji se aktivira pri brzini većoj od 70 km/h i koji na taj način redukuje turbolentno strujanje vazduha.

 

 

 

Kraljevski tretman upotpunjen je i sadržajima poput vrhunskog multimedijalnog i audio-sistema, inovativnog klimatizacionog uređaja, te  Airmatic DC sistema prilagodljive zračne amortizacije. Superluksuzni i bogato opremljeni Landaulet na tržištu će se naći u jesen 2009. godine po cijeni od 900.000 eura. Koliko će jedinica napustiti fabričku halu u Sindelfingena nije objavljeno, ali je sigurno da će proizvodnju diktirati potražnja, prije svega bogatih šeika sa Bliskog istoka, kao i biznismena iz Rusije i Azije, koji su sa velikim nestrpljenjem očekivali jedan ovakav luksuzni kabriolet. 
 

Datum objave: 07/02/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook