Njemački Porsche nedavno je obradovao sve pasionirane obožavaoce njegovog najpoznatijeg sportskog modela 911. Njima je ponuđena specijalna limitirana Exclusive Series, koja će biti proizvedena u samo 500 primjeraka u Porscheovoj elitnoj radionici „Porsche Exclusive“ namijenjenoj izradi automobila po specifičnim zahtjevima kupaca. U odnosu na ostatak game 911 Exclusive Series se razlikuje po jedinstvenom vanjskom dizajnu. Karakterišu ga dvije paralelne karbonske naljepnice, dodatni usisnik vazduha na poklopcu motora i bokovima, te karbonska kućišta retrovizora. Tu su i specijalni aerodinamički kit, te jedinstveni 20-inčni aluminijumski naplaci. U sličnom „karbon“ stilu je ukrašen i enterijer, koji donosi i jedinstven paket ručno šivenih kožnih presvlaka kojima su obložena sjedišta, oplate vrata, instrument panel, upravljač, centralni nasloni i ostali detalji. Sportski profilisana sjedišta su električno podesiva u čak 18 smjerova, što garantuje brzo i jednostavno pronalaženje idealnog položaja za upravljačem.
Serijska oprema je veoma bogata a moguće ju je dodatno unaprijediti sa Sport Chrono paketom, koji između ostalog uključuje dinamičke nosače motora, unaprijeđeni sistem hlađenja kočnica, te dvostruki izduvni sistem. Pogonski sistem najjače 911-ke čini 3,8-litarski šestocilindrični bokser motora koji raspolaže sa 607 KS i čak 750 nm dostupnih u rasponu od 2.250 do 4.000 obrtaja. To je dovoljno da se 1.675 kg težak automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 2,9 sekundi i da dostigne najveću brzinu od 330 km/h. Interesantno je da uprkos 27 KS jačem motoru u odnosu na Turbo S model, 911 Exclusive Series nudi isto ubrzanje i najveću brzinu kao i navedeni velikoserijski model, koji raspolaže sa 580 KS i 750 nm. Od 0 do 100 km/h limitirani model stiže za 9,6 sekundi. Prosječna potrošnja je na istom nivou kao kod standardnog Turbo modela i iznosi 9,1 litar na 100 kilometara. Taj prosjek odgovara emisiji CO2 od 212 g/km. Sa motorom je kombinovan sedmostepeni automatski mjenjač. Za sigurno zaustavljanje su zaduženje karbon keramičke kočnice.
Vrhunska stabilnost u vožnji je omogućena serijskim Porscheovim sistemom upravljanja na svim točkovima, te inteligentnim Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) i Active Suspension Management (PASM) sistemima kontrole dinamičke stabilnosti vozila i njegove šasije. Uz pomoć moćne elektronike koja nadzire šasiju i vješanje 911 Turbo Exclusive Series je sposoban ponuditi najbolje moguće vozne karakteristike s obzirom na uslove za vožnju, ali i vozačeve trenutne želje. Za jedan od 500 modela iz Porscheove Exclusive Series kupci će u Njemačkoj morati izdvojiti 259.992 eura koliko košta najpovoljniji početni model. Za 9.950 eura dostupan je Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series, dok se uz doplatu od 5.474 eura može dobiti i poseban set kofera, specijalno dizajniran za ovaj model. Nema sumnje, Porsche je pred kolekcionare rijetkih modela 911-ke postavio novi izazov čiju ekskluzivnost garantuje limitirana proizvodnja od samo 500 modela.