Limuzinska verzija novog Volkswagen Pola uskoro bi se trebala pojaviti na ruskom tržištu, za koje je primarno i namijenjena. Ovaj model proizvodiće se u VW tvornici u gradu Kalugi, koja se nalazi na 160 km jugozapadno od glavnog grada Rusije Moskve. Podsjećamo da će najmanja Volkswagenova limuzina biti premijerno predstavljena na predstojećem 2010 Moscow Motor Showu, koji se održava u avgustu, kada bi trebala biti potvrđena i preliminarna cijena od 10.400 eura za najjeftiniji model. Sa dužinom od 4,38 metara Polo Sedan je 4,1 cm duži od kompaktnog petovratnog modela, neznatno je uži, dok je visina ostala ista - 1,46 metara. Kapacitet prtljažnika je sa 280 litara hatchback modela izduživanjem povećan na uzornih 460 litara.
Osovinski razmak je produžen tek za osam milimetara, pa se već sad može konstatovati da je osnova Pola pretrpjela tek minimalne promjene prilikom transformacije u limuzinski model. U stvarnosti bi to trebalo da znači zadržavanje uzornih voznih karakteristika, ali i nešto višeg nivoa udobnosti, kojem bi trebalo pridonijeti i mekše ogibljenje novog automobila, koji je blago podignut u visinu, tačnije 15 milimetara više u odnosu na petovratni model. Iz Volkswagena ovakav potez objašnjavaju tržišnom orijentacijom Pola Sedan, koji je za sada isključivo namijenjen tržištima u razvoju, na kojima je saobraćajna infrastruktura po pravilu mnogo lošija od one razvijenih evropskih zemalja. Zbog specifičnosti ruskog tržišta i dugačkih i hladnih zima Nijemci su odlučili da Polo limuzinu za sada opreme sa samo jednim, ali veoma pouzdanim, 1.6-litarskim benzinskim agregatom sa 105 KS, koji je moguće dobiti u kombinaciji sa petostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim Tiptronic mjenjačem.
Za razliku od skromnog izbora motora, na spisku serijske i dodatne opreme trebali bi se naći mnogi elementi, koje je moguće dobiti uz ostale Polo modele, poput nekoliko vrsta muzičkih sistema, manuelnog i automatskog klima-uređaja, ukrasnih umetaka na upravljaču, rukohvatima i centralnoj konzoli, daljinskog zaključavanja automobila i otvaranja prtljažnika iz unutrašnjosti pomoću prekidača... U potrazi za što povoljnijom i konkurentnijom cijenom limuzinskog modela čelnici VW-a odlučili su se na blagi režim štednje, o čemu svjedoče i izostavljanje trendovskih LED svjetala u kućištima retrovizora, te ugradnja okruglih svjetala za maglu. Jednostavnost karakterišu i zadnja svjetla sa dvobojnim, crveno-bijelim kućištem izvedenim po uzoru na Golf. Nakon ruskog Polo Sedan bi se trebao naći i na nekim istočnoevropskim tržištima, ali te planove Volkswagen za sada drži u strogoj tajnosti.