Naslovna > Motocikli > San šesnaestogodišnjaka
FOTO GALERIJA (21)

Derbi GPR 125 4S 2009

San šesnaestogodišnjaka

Dovoljan je samo jedan pogled na novi Derbi GPR 125 4S, pa da otkrijemo koji je bio prioritetni cilj španskih dizajnera pri razvoju ovog malog sportskog motocikla. Zadatak je bio impresionirati ciljnu grupu kupaca, tačnije šesnaestogodišnjake, što im je i uspjelo u svakom pogledu...

Moderan stil, te tehnička rješenja preuzeta iz najelitnijeg moto takmičenja na svijetu Moto GP osnovne su karakteristike derbija GPR 125 4S, koji je za ovu godinu pretrpio opsežna poboljšanja ne samo po pitanju dizajna već i u slučaju mehanike. Dvostruki aluminijumski okvir, upside-down viljuška sa štapovima promjera 40 mm, asimetrično zadnje vješanje, te „ozbiljne“ kočnice sastavljene od prednjeg i zadnjeg diska promjera 300 i 218 mm, sa četveroklipnim i jednoklipnim čeljustima, samo su neki od detalja koji karakterišu potpuno novu Derbijevu mini-jurilicu. Istovremeno španski inženjeri fokusirali su se i na postizanje idealne distribucije mase, a to je i postignuto pomalo neuobičajenom pozicijom agregata, koja je opet dala slobodu dizajnerima da kreiraju i više nego efektne oplate motocikla.

 

 

 

 


Duša novog derbija GPR 125 4S sačinjena je od novorazvijenog jednocilindričnog četverotaktnog agregata, koji pomoću četveroventilske tehnologije oplemenjene sa dvije bregaste osovine ostvaruje krajnjih 15 KS. Ovaj Euro 3 agregat poseban je i po produženim servisnim intervalima, koji troškove eksploatacije redukuju na najmanju moguću mjeru, dok sama prosječna potrošnja od 4,2 litre goriva dovoljno govori da je španskim konstruktorima cilj bio i kreirati što ekonomičniju mašinu. U kombinaciji sa 13-litarskim rezervoarom, mali GPR teoretski može preći više od 300 km, što ga istovremeno čini podesnim i za put na duže relacije.

 

 


Sa druge strane, sportski kruto ogibljenje, minimalističko sjedište, koje je sve samo ne udobno, asociraju da je GPR 125 4S ipak namijenjen urbanim sredinama, te stazi, a njegova sportska ćud vidljiva je i pri pogledu na digitalne instrumente, dizajnirane u tipičnom trkačkom duhu. Sami instrumenti su veoma potpuni, a uz obrtomjer i brzinomjer sadrže indikator rezerve goriva, totalnu i dnevnu kilometražu, sat i takozvani lap timer.
Kada se sve sagleda, Derbi GPR 125 4S trenutno je jedan od najmodernijih i najkvalitetnijih motocikala u svojoj klasi, a u skladu s tim formirana je i cijena, za koju se ne može reći da je pristupačna. Naime, Derbi GPR 125 4S u atraktivnoj crno-bijeloj kombinaciji na zapadnom tržištu startuje od 3.890 eura, što je novac za koji se može kupiti za broj veći, ali nikako ne i „ozbiljniji“ motocikl.
 

Datum objave: 11/10/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook