Naslovna > Automobili > Lamborghini > Urus > Sastavljeno 20.000 SUV-ova za samo četiri godine

Lamborghini Urus

Sastavljeno 20.000 SUV-ova za samo četiri godine

Uskoro bi fejsliftovani Urus mogao dobiti sufiks "Evo" i mogao bi, ali i ne mora imati više snage. Čak i bez dodatne, 4,0-litarski V8 sa dvostrukim turbo motorom i dalje će imati dosta snage jer trenutno ima 650 KS i 850 Nm obrtnog momenta...

Bilo je to 20. jula prošle godine kada je Lamborghini najavio prekretnicu proizvodnje za Urus. U tom trenutku, 15.000-ti primjerak sišao je s proizvodne trake u fabrici u Sant'Agata Bolognese. Jedanaest mjeseci kasnije, proizveden je Super SUV #20,000, obojen u Viola Mithras sa panoramskim krovom i crnim kočionim čeljustima. Vozilo ide svom zakonitom vlasniku iz Azerbejdžana. Lamborghiniju su bile potrebne samo četiri godine da proizvede 20.000 SUV vozila, čime je Urus lako postao najprodavaniji model kompanije u najkraćem vremenu ikada. Pomogao je italijanskoj marki više nego udvostručivši svoje isporuke i ojačao svoju radnu snagu zapošljavanjem više od 500 novih ljudi kako bi povećali proizvodnju modela kako bi zadovoljili ogromnu potražnju. Fabrika se udvostručila sa 80.000 na 160.000 kvadratnih metara.

 

 

 

 


Uz najavu proizvodne prekretnice, Lamborghini je takođe podijelio neke sitnice o tome kako kupci specificifikuju Urus kroz program prilagođavanja Ad Personam. Pet najpopularnijih boja su Grigio Telesto, Blu Cepheus, Viola Pasifae, Nero Noctis Matt (Graphite) i Arancio Borealis (Pearl). Zanimljivo, procjena koju je napravila kompanija kaže da su kupci zajedno vozili svoje SUV 360 miliona kilometara. Na kraju, potpuno električni Urus će izaći na ulice, ali je malo vjerovatno da će se to dogoditi do kraja decenije kada se očekuje da će druga generacija modela stići. U međuvremenu, o plug-in hibridu se dugo raspravljalo, a s obzirom da matična kompanija VW Group već koristi ovu tehnologiju u raznim Audi i Porsche proizvodima, benzinsko-električni Urus je posebna mogućnost.

Datum objave: 08/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook