Četverovratni kupe sa dugim poklopcem motora i padajućom linijom krova izgleda upečatljivo, a prednji kraj automobila sa dubokim usisnicima za zrak kao da želi da jasno pokaže snagu M8 modela. Na ovom automobilu je korištena plastika pojačana karbon-fiberom (CFRP-carbon fiber reinforced plastic) za izradu krova i usisnika za zrak, a sve u cilju smanjenja ukupne mase automobila. Prednje svjetlosne grupe podsjećaju na M8 GTE racing car, dok je na zadnjem dijelu automobila spojler integrisan u poklopac prtljažnika. Veliki usisnici zraka uz 4 izduvne cijevi dominiraju zadnjim dijelom i naglašavaju agresivni karakter automobila.
Za sada nema tačnih informacija o pogonskim agregatima, ali će vjerovatno osnovni model 840i biti opremljen 3.0 litarskim šestocilindrašem, dok je za model 850i planiran 4.4 litarski V8 agregat. U ponudi će se prema zadnjim informacijama naći i hibrid 840e, dok bi najjači model trebao biti 860i (moguća oznaka je i M860i) sa 6.6 litarskim V12 motorom iz 750 iLe. Za verziju M8 se predviđa ugradnja 4.4 litarskog V8 twin-turbo agregata iz M5 sa oko 600 KS...