Naslovna > Automobili > Ford > Mustang > Sedma generacija predstavljena sa V8 agregatom i drift kočnicom

Ford Mustang

Sedma generacija predstavljena sa V8 agregatom i drift kočnicom

Pored unaprijeđenih pogonskih agregata, tu je i nova tehnologija usmjerena na entuzijaste. Jedna od najzabavnijih će vjerovatno biti daljinsko pokretanje motora, što omogućava kupcima da pokrenu svoj automobil preko privjeska za ključeve.

Sedma generacija Forda Mustanga pored agresivnog izgleda, donijela je i napredni tehnološki paket i karakteristike koje su namijenjene isključivo entuzijastima. Ono što se nije promijenilo je to da je još uvijek dostupan sa 5,0-litarskim V8 agregatom, uparenim sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, te pogonom na zadnjim točkovima i stavom koji je Mustanga učinio ikonom.

 

 

 


Osnovni 2,3-litarski motor sa turbo punjačem i prethodno spomenuti 5,0-litarski motori ostaju kao dio onoga što se čini kao standardna linija pogonskih agregata, ali ispod haube se dešava više nego što se čini. Ford još uvijek ne otkriva konjske snage, obrtni moment ili ekonomičnost za bilo koji motor. 2,3-litarski EcoBoost je "potpuno nov" prema Fordu, dok 5,0-litarski predstavlja četvrtu generaciju popularnog Coyote V8, koji se sada može pohvaliti dvostrukim vazdušnim komorama i dvostrukim kućištima goriva.

 


Što se tiče mjenjača, Mustang sa četiri cilindra je sada sa automatskim mjenjačem nakon što je samo 10 posto kupaca podiglo ruku za EcoBoost/šestostepenu kombinaciju u posljednjim godinama Mustanga šeste generacije. Na drugoj strani, manuelna transmisija će služiti kao osnovni mjenjač u Mustangu sa V8 pogonom (predstavlja preko 40 posto GT prodaje). I kao što je ranije objavljeno, oba ova mjenjača šalju snagu samo na zadnju osovinu. Nova elektronska drift kočnica je razvijena zajedno sa poznatim obožavaocima Mustanga i majstorom drifta Vaughnom Gittinom, Jr.-om. Ima izgled tradicionalne mehaničke ručne kočnice, ali prema Fordu može učiniti da početnici drifteri izgledaju kao profesionalci. Nema puno detalja o tome kako funkcioniše.

 


Ford će ponuditi 12 različitih dizajna točkova, više boja čeljusti za Brembo kočnice Performance Pack-a i tipično robustan izbor boja karoserije Mustanga. Serija Bronze Design je osvježavajuća promjena u odnosu na uobičajene crne pakete, bojeći oznake i točkove u bogatu nijansu. Kabina ima finije teksture i završne obrade kože i plastike nego ranije. Različite presvlake sjedišta, opcija sigurnosnih pojaseva u boji ili pojaseva sa asimetričnim prugama, te dostupni šavovi u različitim bojama daju dozu stila.

 


Dizajn unutrašnjosti vidi još značajnije promjene, s upravljačem s ravnim dnom i displejom koji zauzima centralno mjesto. Digitalna instrument tabla od 12,4 inča na vrhu stuba upravljača pričvršćena je na ekran osetljiv na dodir od 13,2 inča koji je nagnut prema vozaču. Softver je kombinacija Fordovog Sync 4 sistema, ali pokreće Unreal Engine. Poput GMC Hummer EV, Unreal daje Mustangovu infotainment zadivljujuću grafiku sa odličnom animacijom zahvaljujući impresivnoj brzini kadrova. Unutar displeja Sync, postoje nove i raznovrsnije opcije za MyColor sistem, a vozači takođe mogu da pomjeraju pomoćne mjerače tamo umjesto da ih drže u instrument tabli.

 


Ford Mustang će se naći u prodajnim salonima u ljeto 2023. godine. Prije toga, očekuje se mnogo ažuriranja o Mustangu sedme generacije, uključujući tehničke specifikacije i detaljne detalje o cijenama.

Datum objave: 15/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook