Naslovna > Automobili > Volkswagen > Caddy > Sedmerac sa kormilarom
FOTO GALERIJA (17)

Test - VW Caddy Maxi Life 1.9 TDI

Sedmerac sa kormilarom

Nakon dostavnog i porodičnog Caddya na naše tržište došao je 47 cm duži model Maxy, koji pored dokazanih kvaliteta prethodnika nudi i tri reda sjedišta te mogućnost komfornog prevoza sedam osoba

Danas je teško naći vozilo koje će sa lakoćom primiti sedam odraslih osoba i pri tom ponuditi raskošan prtljažni prostor. U većini slučajeva ispunjavanje jednog od ova dva zahtjeva postiže se kompromisom – više sjedišta manje prtljažnog prostora i obratno. VW Caddy Maxy Life je konstruisan upravo za ispunjavanje ovog nimalo lakog zadatka, čiji je osnovni cilj dobiti veliku i prostranu unutrašnjost, uz zadržavanje kompaktnih vanjskih gabarita. U odnosu na veoma popularnu klasičnu verziju, 4,88 metara dugački Caddy Maxy, je duži za čak 47 cm, dok je međuosovinski razmak od okruglo tri metra profitirao za 32 cm. Produživanje je uticalo i na dizajnerski utisak, koji je u našem slučaju dodatno naglašen opcionim zatamnjenim zadnjim staklima, specifičnim po malim praktičnim kliznim otvorima, koji omogućavaju efikasno provjetravanje kabine.

 

 

 

 

Testirana verzija uljepšana je i atraktivnim 16-colnim lakim naplacima, koje je nažalost takođe potrebno doplatiti. Da je Caddy Maxi Life pravo multifunkcionalno vozilo, otkriva i izuzetno lak pristup u unutrašnjost, postignut kombinacijom velikih klasičnih i kliznih vrata. Uz dvostruka bočna klizna vrata, ulazak na treći red sjedišta je maksimalno olakšan. Ovakva kombinacija svoju praktičnost najbolje dokazuje na uskim i zakrčenim parkinzima, kada je svaki cm korisnog prostora dragocjen. Iako je kokpit većinom izrađen od tvrde plastike, njenom kvalitetu, kao i završnoj obradi nema se šta prigovoriti. Precizni spojevi i nedostatak bilo kakvih neugodnih zvukova odaju da je i Caddy Maxi Life, kao u ostalom i svi VW-i, kvalitetno sklopljen. Odmah po sjedanju u nešto tvrđe, ali udobno sjedište, stiče se utisak da se upravlja klasičnom limuzinom, jer preglednost je izvrsna, što treba zahvaliti i odlično dimenzioniranim vanjskim retrovizorima, dok su sve komande postavljene nadohvat ruke.

 

 

Jednostavni, pregledni instrumenti pružaju sve potrebne informacije i ne umaraju oči vozača, zahvaljujući svom ugodnom plavičastom osvjetljenju.Kada se pogleda spisak opreme, jasno je da je Caddy Maxi Life predodređen da sa 650 kg tereta s lakoćom prevaljuje i najduže destinacije, nudeći istovremeno raskošan komfor dostojan luksuznih limuzinama. Poluautomatska Climatic klimatizacija, brojni pretinci, elektrifikovana stakla i izuzetno pregledni retrovizori, te VW-ov fabrički audio-sitem samo su neki od detalja kojima je raspolagao bogato opremljeni testni model. Iako je koncepcija ogibljenja u kombinaciji poprečna ramena naprijed i kruta osovina pozadi zajednička za sve Caddyje, naš Maxy pokazao se kao znatno udobniji i mekši, što najviše treba da zahvali izduženom međuosovinskom razmaku.
 

Prtljažnik i zadnja klupa
Na zadnjoj klupi prostora ima dovoljno u svim pravcima, čemu znatno doprinosi i potpuno ravna podnica. Povećanjem dužine i međuosovinskog razmaka, ni treći red sjedišta nije ni malo zakinut, tako da se i u ovom dijelu udobno mogu smjestiti dvije odrasle osobe, čak i ako se radi o dužem putovanju. Caddy Maxi iza trećeg reda sjedišta nudi i raskošan prtljažnik dužine 62 cantimetra, čija zapremina u konfiguraciji sa sedam sjedišta iznosi 530 litara. Ako se ukloni zadnji red sjedišta, zapremina raste na 1.350 l, a nakon toga Caddy Maxi postaje luksuzni dostavnjak sa čak 3950 litara korisnog prostora.


Ispod prednjeg poklopca ugrađen je dobro poznati 1.9-litarski TDI turbodizelaš opremljen direktnim pumpa-dizna ubrizgavanjem goriva, koji pri 4.000 o/min ostavaruje 105 KS. Iako je nešto bučniji, ovaj provjereni četverocilindraš odlikuje se uzornom ekonomičnošću i dobrim vučnim osobinama, jer maksimalnih 250 Nm obrtnog momenta isporučuje već od 1.900 o/min. Provjereni agregat, u kombinaciji sa preciznim petostepenim ručnim mjenjačem, u stanju je  pružiti zadovoljavajuće brzinske prosjeke, pokazujući da mu prilična težina punog vozila od preko 2,3 tone ne predstavlja nerješiv zadatak. To na najbolji način potvrđuju ubrzanje do 100 km/h za 13,4 sekunde, kao i maksimalna brzina od 168 km/h, koliko smo uspjeli da postići sa našim neopterećenim modelom. Mada da se to zbog veličine i težine ne bi očekivalo, Caddy Maxy je izuzetno ekonomično vozilo sa prosječnom potrošnjom od 7,2 litre eurodizela. 

Datum objave: 20/05/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook