Od svih Lotusovih stilova, najpoznatija od svijh je bez sumnje crno-zlatna kolor šema karoserije modela Type 72D F1 uz crvenu, bijelu i zlatnu kombinaciju modela Type 49B koga je 1968. godine vozio Graham Hill. Među slavnim kolor šemama je i plava, crvena i srebrna kombinacija modela Type 81 koga su 1980. godine vozili Nigel Mansell i Mario Andretti. Četvrti stil uključuje plavo-bijelu kombinaciju koja odaje počast pobjedonosnom modelu Grand Prixa u Monacu, Type 18 iz 1960.
Pored ovih legendarnih kolor šema, svaki Elise iz ove specijalne serije dolazi sa ekskluzivnom „plaketom“ koja označava njegovu poziciju u proizvodnji, odnosno svojevrsni „rodni list“. Iako je proizvodnja limitirana na ukupno stotinu primjeraka, Lotus ne namjerava da izradi striktno po 25 modela u navedene četiri šeme, nego će ih „oblačiti“ prema narudžbama i željama kupaca.
Na popisu opreme modela Classic Heritage Editions će se nalaziti niz dodataka dostupnih u Lotusovoj ponudi, što između ostalog uključuje DAB digitalni radio , klima uređaj i tempomat. Tu su i lagani aluminijumski naplaci sa dvodijelnim kočionim sistemom i crnim podnim prostirkama. Naravno, kupcima na raspolaganju je više varijanti dizajna unutrašnjosti kokpita po želji.
Što se pogonske jedinice tiče, serija Elise Classic Heritage Editions će biti opremljena 1,8-litarskim benzinskim agregatom od 217 KS. Zahvaljujući izvrsnom odnosu snage i težine vozila, ovaj agregat omogućava ubrzanje od nule do 100 km/h za samo 4,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 145 km/h.
Prema riječima proizvođača, Classic Heritage Editions će na evropskom tržištu koštati oko 47.850 eura po jedinici, što je za oko 7.260 eura skuplje od standarnog modela Elise Sport 220.