Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Servo po mjeri gradskih izazova
FOTO GALERIJA (15)

Mini test - Hyundai i30 iSky

Servo po mjeri gradskih izazova

Zahvaljujući odličnom progresivnom servoupravljaču, sve dosadašnje gradske zadatke sa testnim maratoncem smo obavljali sa lakoćom...

Naš maratonac, Hyundai i30 sa i Sky paketom opreme i 1.4-litarskim benzinskim agregatom, još uvijek ne pokazuje nikakve znakove slabosti. Svakodnevna vožnja, vrlo često u visokom ritmu, na višim obrtajima motora, različitih članova redakcije, još uvijek iz Hyundaijevog kompakta nije izvukla nijednu negativnost. Iako smo se sa ovim automobilom vozili različitim cestama, sa različitim uslovima, najviše vremena iza upravljača proveli smo ipak u gradskom okruženju, probijajući se kroz saobraćajne gužve i nerijetko tražeći slobodna mjesta za parking.

 

Upravo u takvom okruženju Hyundai i30 pokazuje sve svoje dobre osobine. Sa dimenzijama od 4.300 mm dužine, 1.780 širine i 1.470 mm visine, Hyundai i30 vam neće praviti probleme u zakrčenim ulicama. Istina, nije to vožnja poput one u malim, gradskim automobilima, ali je na nivou konkurenata iz kompaktne klase, pa možda čak i bolja.

 

IAKO JE OD PRETHODNE generacije duži za 6 cm, novi Hyundai i30 je okretniji automobil, a razlog tome krije se u odličnom upravljaču. Kao što smo govorili u prethodnim emisijama, naš testni maratonac opremljen je progresivnim električnim servo upravljačem, koji se može podesiti u tri različita režima. Upravo u gradskom okruženju se osjete sve dobre strane upravljača, pogotovo kad se njegov „Flex Steer“ sistem podesi na opciju Comfort, kada okretanje obruča upravljača postaje izuzetno lagano i vozača nimalo ne zamara, čak i u situacijama kada se mora manevrisati u nekoliko sekundi.

 

Laganoj upravljivosti svakako doprinosi i krug okretaja ovog automobila od 10,6 metara, što je jedan od najboljih rezultata u klasi. U praksi to znači da vozač novog i30 ne mora previše okretati kolo upravljača, kako bi automobil doveo u oštar zaokret. Upravo zbog toga se naš maratonac u gradskom okruženju, bez ikakvih problema, izvlačio iz gužvi i prolazio dijelom ulice kojim većina drugih automobila nije mogla.

 

SLIČNO JE I SA PARKIRANJEM, bilo da se radi o bočnom ili klasičnom parkiranju. Na malo prostora, našeg maratonca smo dovodili u željeni položaj i parkirali se bez ikakvih problema. Parking položaj nismo mogli zauzeti samo na mjestima, koja su dimenzijama manja od našeg automobila. Iako zbog svog fluidnog dizajna i30 izgleda kao da klizi po cesti skoro je dodirujući svojim donjim dijelom, u nekoliko navrata smo bez ikakvih problema prelazili preko visokih ivičnjaka, što je sliku o ovom automobilu u gradskom okruženju upotpunilo.

 

Osim toga, ne možemo, a da ne pohvalimo i kompletnu preglednost, pokrivenu odlično pozicioniranim retrovizorima. Zadnje staklo na Hyundaiju i30 i ne pokazuje da se radi o savršeno preglednom vozilu, ali to nadomještavaju odlično pozicionirani retrovizori, koji se u našem paketu opreme mogu podesiti sa vozačeve pozicije.

 

Gradska vožnja u Hyundaiju i30 se odlično uklapa u sliku ostalih segmenata ovog  vozila, kao što su ponuda prostora, udobnost i vozne karakteristike. Naš „korejac“ nas je još jednom pozitivno iznenadio i zaista je teško naći bilo kakvu ozbiljniju zamjerku ovom automobilu. Podsjećamo da ovaj bogato opremljeni maratonac, sa 1.4-litarskim agregatom, košta 26.490 KM, dok ga je sa potpunom početnom opremom moguće dobiti i po cijeni od 22.450 KM.

 

Datum objave: 05/06/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook