Naslovna > Motocikli > Sirova snaga na Guzzijev način
FOTO GALERIJA (18)

Moto Guzzi Millepercento BB1

Sirova snaga na Guzzijev način

Frizirani Moto Guzzijev V2 od 1.420 ccm uz pomoć vodenog hlađenja, paljenja sa dvije svjećice po cilindru, novodizajniranog titanijumskog razvoda ventila i direktnog ubrizgavanja goriva umjesto 77, sada razvija 117 KS...

Novi Moto Guzzi Millepercento BB1 zasnovan je na svom klasičnom rođaku, modelu Griso 1100. Ipak, razlike su prevelike da bi ga okarakterisali samo kao sportsku verziju ovog modela. Prvi detalj koji upada u oči je ogromni hladnjak uokviren aplikacijama od karbona, koji uopšte ne narušava izuzetan estetski nastup novog Guzzijevog jurišnika. Svakako, njegova prava namjena je adekvatno hlađenje Big Bore V2 agregata, koji je izbušen na 1.420 ccm i kao takav predstavlja ekskluzivnu novinu u ponudi ovog proizvođača. Umjesto vazdušnog, upotrijebljeno je hlađenje tekućinom, ali je i pored toga težina agregata u poređenju sa modelom Griso 1100 redukovana za osjetnih 5 Kg.

 

 

 

 

 

Samo kućište je identično kao na modelu MGS-01 Sport, paljenje je povjereno sistemu sa dvije svjećice po cilindru, a pri razvodu ventila od titanijuma upotrijebljeno je znatno bolje rješenje sa valjcima ili takozvanim rolerima. Zahvaljujući ovim tretmanima, te potpuno novom direktnom ubrizgavanju goriva, Guzzijev V2 se doslovno preporodio, jer umjesto standardnih 77 sada raspolaže sa 117 KS, koji se ostvaruju pri za ovaj tip agregata tipično niskih 7.000 o/min. Kada se pogledaju brojke, evidentno je da je Millepercento po pitanju snage profitirao za tačno 52%.

 

 

 


Iako postignuta snaga ne izgleda toliko impresivno u poređenju sa japanskim zujalicama od po 200 KS, treba napomenuti da Guzzijev kamionski obrtni moment ovaj model pretvara u pravo čudovište na dva točka, koje jednostavno ne zna šta znači riječ uglađenost. Za razliku od modela Griso 1100, Millepercento na svako pa i minimalno odvrtanje gasa snagu isporučuje u trenutku, tačnije odmah, što ga čini veoma nepodesnim u svakodnevnoj vožnji. Teško doziranje gasa donekle je kompenzovano niskom tačkom težišta, ali opet je ovim motociklom teško upravljati u gradskoj sredini sa čestim promjenama pravca, odnosno sporim skretanjima. Nađete li se na otvorenoj cesti ili stazi, stvari dolaze na svoje mjesto i tek tada se pokazuje pun potencijal agregata, odlične šasije, elemenata ogibljenja, te Brembo kočnica. Ipak, detalj po čemu je svaki Guzzi poseban je i dalje tu, a riječ je o vibracijama, koje se i dalje najviše osjete na upravljaču. Nema sumnje da je Moto Guzzi Millepercento BB1 trenutno jedan od najekskluzivnijih evropskih motocikala, što se da zaključiti i po njegovoj početnoj cijeni, koja se na Starom kontinentu kreće od 24.190 eura.

Datum objave: 10/02/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook