Naslovna > Automobili > Infiniti > FX > Skrojen po ruskoj mjeri
FOTO GALERIJA (11)

Tuning - Lorinser Infiniti FX

Skrojen po ruskoj mjeri

Njemačka prerada luksuznog japanskog SUV-a ciljano je skrojena za bogate ruske kupce, koji osim luksuznog enterijera traže i sportski naglašen vanjski dizajn...

 

Njemački tuner Lorinser do sada se uglavnom bazirao na prerade automobila iz programa Mercedes-Benza i Smarta. Osim vizuelne nadogradnje, ovaj tuner bavi se i osnaživanjem motora, podešavanjem vješanja i luksuznim uređenjem enterijera. Visok status koji uživa na evropskom tržištu preporučio je Lorinser za partnera luksuznog Nissanovog podbrenda Infinitija, koji je njemački stručnjacima dao jedan zanimljiv zadatak. Japanci su u Lorinserovu garažu dovezli svoj najnoviji SUV model, atraktivni FX i zatražili za njega “poseban” vizuelni tretman. Cilj čitavog projekta je bio da se naglasi sportska strana ovog automobila, bez intervencija na motoru i pogonskoj tehnologiji, koja ostaja Infinitijeva ekskluziva. Markantan sportski SUV ispostavio se kao odlična podloga za tuning, dok je finalni proizvod od mnogobrojnih posjetilaca Essen Tuning Show okarakterisan kao jedan od najzanimljivijih modela manifestacije. Iako je premijerno predstavljen u Njemačkoj, Lorinser Infiniti FX je prvenstveno namijenjen bogatom ruskom tržištu, gdje kupci naprosto luduju za tuniranim SUV vozilima.

 

 

U praksi to znači da su ovi naplaci veoma lagani, ali i sposobni da izdrže velika opterećenja. Na 22-inčne naplatke “obuveni” su Continental Cross Contact pneumatici dimenzija 285/35R22, koji i dimenzijski, ali i performansama predstavljaju vrhunsko dostignuće savremene gumarske industrije. Stručnjaci Lorinsera sa ovakvom kombinacijom naplataka i guma željeli su podići dinamičke mogućnosti Infinitija FX, jer nisu imali mogućnost intervencija na vješanju. Lorinser Infiniti FX modela može se naručiti sa dva standardna V6 agregata, trolitarskim dizelašem sa 238 KS, te 3.7-litarskim benzincem sa 320 KS. Oba agregata se kombinuju sa sedmostepenim automatskim mjenjačem, te stalnim pogonom na sve točkove. Dinamičke mogućnosti dizelaša ogledaju se u ubrzanju od 0 do 100 km/h za 8,3 sekunde i maksimalnoj brzini od 212 km/h, dok je benzinac još uvjerljiviji sa ubrzanjem od 6,8 sekundi, te maksimumom na 233 km/h.

Datum objave: 05/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook