Sudeći prema špijunskim fotografijama, BMW je izgleda „promijenio pravac“, jer ovaj prototip sugeriše da će proizvođač usvojiti istu strategiju sa X7 i X8 kao i sa X1 i i X2, sa razlikom što će ovaj drugi izgledati više kao niža, sportska i manje praktična verzija prethodnika. Na slikama se takođe može vidjeti da dva najveća BMW–va SUV-ja imaju približnu širinu, ali kamuflirani prototip je dosta niže siluete i linija se više sužava prema vratima prtljažnika. Ovakvu sličnost dijele i „manji rođaci“ X1 i X2.
BMW je nedavno patentirao oznaku X8 M, sugerišući da je na putu verzija novog performansnog SUV-ja sa coupe linijom. Njega će najvjerovatnije pokretati isti 4,4-litarski V8 agregat od 625 KS iz BMW X5 M Competition koji će pružiti više nego dovoljno aduta za „sukob“ sa rivalskim Porsche Cayenne Coupe Turbo.
U ponudi bi se našle i manje snažne verzije X8, na šta sugerišu naljepnice koje oznčavaju da se radi o hibridnom testnom vozilu. Ukoliko ovaj prototip kao i X7 koristi sličnu CLAR platformu, u njemu bi se lako mogao naći plug-in hibridni pogonski sklop iz modela X5 xDrive45e.
U modelu X5 se nalazi pogonski sklop koji sadrži trolitarski redni turbo šestocilindraš, električni motor i litijum-jonska baterija od 24 kW koji kombinovano isporučuju 399 KS i autonomiju od 80 kilometara u potpuno električnom režimu. Tu je i „punokrvni“ obrtni momenat od 600 Nm koji bi omogućio novom SUV-ju da se nadmeže sa konkurencijom. Za sada sve ostaje na pretpostavkama, a za više detalja treba pričekati zvanične informacije proizvođača...