Naslovna > Automobili > Kia > Soul, zvanično

Kia

Soul, zvanično

Skoro smo objavili tizer fotografiju novog Kia modela, a on je sada i zvanično predstavljen u LA, poznato je kako izgleda, ali i donosimo znatno više detalja...

Nova generacija modela Soul, dosta je drugačija od prethodne iako oblikom podjseća na nju. Zadržan je prepoznatljiv kockasti oblik, ali su primjetni novi dizajnerski potezi, naročito se mogu primjetiti kod uskih prednjih svjetala, koji su smješteni iznad velike crne maske hladnjaka. Zadnji dio automobila je takođe doživio neke promjene, one se prvenstveno odnose na svjetlosne jedinice, koje vizuelno povećavaju C stubove, a kako predstavnici kompanije ističu oni su dizajnirani da podsjećaju na krila aviona.

 

Za pogonsku snagu je zaduženo nekoliko različitih jedinica, među njima je četvorocilindarski agregat radne zapremine 2 litara koji razvija 147 konjskih snaga i 178 Nm obrtnog momenta. Ovaj agregat može biti povezan ili sa šestostepenim manuelnim ili sa IVT mjenjačem. Nešto veće performanse pružiće četvorocilindarski agregat sa turbo punjačem, radne zapremine 1,6 litara koji je povezan sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom, a koji razvija 201 konjsku snagu i 264 Nm obrtnog momenta. Novi Soul ima i sovju električnu verziju, koju pokreću baterije kapaciteta 64 kWh i podržavaju DC “brzo punjenje” kao standardnu opciju. Elektromotor je u stanju da razvije 201 ks i 394 Nm obrtnog momenta, a tu su i četriri moda vožnje: Eco, Comfort, Sport i Eco+. Ovi modovi vožnje automatski podešavaju način vožnje, izlaznu snagu, regenerativno kočenje, klimu i grijanje, ali i ograničavaju maksimalnu brzinu kako bi se produžilo trajanje baterije.
Nova generacija modela Soul, dosta je drugačija od prethodne iako oblikom podjseća na nju. Zadržan je prepoznatljiv kockasti oblik, ali su primjetni novi dizajnerski potezi, naročito se mogu primjetiti kod uskih prednjih svjetala, koji su smješteni iznad velike crne maske hladnjaka. Zadnji dio automobila je takođe doživio neke promjene, one se prvenstveno odnose na svjetlosne jedinice, koje vizuelno povećavaju C stubove, a kako predstavnici kompanije ističu oni su dizajnirani da podsjećaju na krila aviona.


Za pogonsku snagu je zaduženo nekoliko različitih jedinica, među njima je četvorocilindarski agregat radne zapremine 2 litara koji razvija 147 konjskih snaga i 178 Nm obrtnog momenta. Ovaj agregat može biti povezan ili sa šestostepenim manuelnim ili sa IVT mjenjačem. Nešto veće performanse pružiće četvorocilindarski agregat sa turbo punjačem, radne zapremine 1,6 litara koji je povezan sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom, a koji razvija 201 konjsku snagu i 264 Nm obrtnog momenta. Novi Soul ima i sovju električnu verziju, koju pokreću baterije kapaciteta 64 kWh i podržavaju DC “brzo punjenje” kao standardnu opciju. Elektromotor je u stanju da razvije 201 ks i 394 Nm obrtnog momenta, a tu su i četriri moda vožnje: Eco, Comfort, Sport i Eco+. Ovi modovi vožnje automatski podešavaju način vožnje, izlaznu snagu, regenerativno kočenje, klimu i grijanje, ali i ograničavaju maksimalnu brzinu kako bi se produžilo trajanje baterije.

Datum objave: 30/11/2018
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook