Naslovna > Automobili > McLaren > Senna > Specijalna serija u čast pobjede

McLaren Senna GTR

Specijalna serija u čast pobjede

McLaren je izradio pet primjeraka modela Senna GTR počasne serije u čast dominacije na trci 24 Hours Le Mans iz 1995. godine...

U trci su pobijedili modeli McLaren F1 GTR Kokusai Kaihatso Racing tima vozača Yannick Dalmasa, JJ Lhetoa i Masanori Sekiya dominirajući nad svojim rivalima iz Ferrarija, Porschea i Nissana. Pet prigodnih Senna GTR ove specijalne serije je ručno oslikano i ukrašeno. Svaki model nosi autentične kolor šeme pobjedničkih F1 GTR iz 1995. godine.

 

 

 

Oslikavanje jednog vozila traje oko čak 800 radnih sati, a McLaren je morao tražiti posebno odobrenje sponzora iz tog vremena, kao što su Harrods i Gulf Oil, kako bi se mogli ponovo postaviti njihovi izvorni dekali iz tog vremena. Autentičnosti oznaka se pristupa veoma ozbiljno i detaljno, u toj mjeri da se na krovu svakog vozila nalazi reprodukcija ispitne naljepnice.

 

Kao i originalni Mclarenovi F1 GTR, svaki od ovih jedinstvenih Senna GTR sadrži set OZ Racing naplataka sa pet krakova, kočiona kliješta u zlatnoj boji i anodizirani zlatni ovjes. Svaki primjerak takođe dobija natpis One of One i bakropis na bočnom spojleru, sa detaljnim opisom svog slavnog prethodnika F1 GTR.

 

 

 

McLaren se potrudio da izradi što je moguće vjerniju repliku kokpita trkačkog F1 GTR. Svaki Senna GTR dobija par trkačkih sjedišta od karbonskih vlakana, trkačkim six-point pojasevima , kožnim trakama za povlačenje vrata i GTR LM upravljač. Ručice mjenjača iza upravljača su takođe izrađene u anodiziranoj zlatnoj boji kao i na originalnom modelu iz 90-tig godina.

 

 

 

 

 

Međutim, izmjene na ovoj seriji nisu samo kozmetičke. McLaren je opemio četvorolitarski V8 agregat sa dvostrukim turbopunjačima sa izduvnim sistemom Inconel, unapređenim ručno poliranim oprugama ventila i prerađenim glavama cilindara. Ovako prerađeni modeli raspolažu sa 845 KS pri 800 Nm obrtnog momenta, što je za 20 KS više u odnosu na standardni Senna GTR. McLaren je takođe pomjerio granicu maksimalnog broja obrtaja na 9.000 o/min i unaprijedio zvuk agregata na nižim obrtajima.

Datum objave: 21/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook