Naslovna > Automobili > Audi > A3 > Sportska narav i premium ugođaj
FOTO GALERIJA (17)

Test - Audi A3 2.0 TDI Ambition

Sportska narav i premium ugođaj

Treća generacija Audijevog kompakta u trovratnom izdanju namijenjena je neracionalistima, koji na automobil gledaju isključivo kao na izvor dobre zabave i konstantnog uživanja...

Prva generacija Audija A3 lansirana je 1996. godine s ciljem zadovoljavanja potreba kupaca koji žele puno više od običnog kompakta, kao što su bili slični Volkswagen Golf četvrte serije ili Seat Leon. Kao rodonačelnik premijum kompaktne klase, Audijev kompakt nije se proslavio u svojoj prvoj seriji, ali je ipak ostvario dovoljno dobre rezultate da se 2003. pojavi u svojoj znatno ubjedljivijoj drugoj seriji. Najnoviji model koji smo testirali u varijanti 2.0 TDI Ambition u našoj zemlji predstavljen je nedavno i tek sada u najvećoj mjeri pokazuje šta to mora da ima jedan kompakt premijum klase, bez obzira na to radilo se o upotrebi vrhunskih materijala u enterijeru ili vanjskim obilježjima, koji ga čine prepoznatljivim i posebnim.

 

 

 

 

 

UPEČATLJIV IZGLED sa naglašenim bokovima, te efektna LED svjetlosna tijela samo su neki od atraktivnih detalja novog Audija A3, koji je u našoj Ambition varijanti bio upotpunjen i opcionim 17-inčnim lakim točkovima sa pneumaticima dimenzija 225/45. S koje god ga strane pogledali, stiče se utisak da su u Audiju po svaku cijenu nastojali da postignu skladnu fuziju naglašene elegancije i uvjerljivog sportskog nastupa, ali opet na način bez upotrebe suvišnih kičastih detalja.Minimalizam prisutan u elementima eksterijera do punog izražaja dolazi tek otvaranjem velikih bočnih vrata i smještanjem u sportski skrojena sjedišta sa elektrifikovanom lumbalnom podrškom. Prvo što vozaču odvlači pažnju je podrezano multifunkcionalno kolo upravljača, ali i minimalistički dizajn komandi na centralnom grebenu. Iako ga zbog njegove koncepcije ne možemo svrstati u funkcionalno vozilo, Audi A3 nudi dovoljno mjesta na zadnjoj klupi, ali da bismo do nje došli, potrebno je malo gimnasticiranja. Istovremeno, prtljažnik je sasvim solidnih dimenzija sa zapreminom od početnih 365 do krajnjih 1.100 litara. Sve u svemu, solidna ostvarenja koja sugerišu da je Audi A3 prije svega stvoren za uživanje u vožnji, a tek onda kao vozilo sposobno da se potpuno natovaren uhvati u koštac sa svakodnevnim zahtjevima jedne četvoročlane porodice.

 

 

DINAMIČKE KARAKTERISTIKE novog A3 u kombinaciji sa 2.0-litarskim common-rail turbodizelskim agregatom, koji u režimu između 3.500 i 4.000 o/min razvija 150 KS, pokazuju koliko sportske krvi ovaj automobil ima u sebi. U kombinaciji sa tradicionalno veoma preciznom ručnom šestostepenom transmisijom, svaka, pa i najkraća, vožnja ovim automobilom predstavlja pravi užitak. Zahvaljujući standardnom Audi Drive Select sistemu, moguće je odabrati mod vožnje koji vam najviše odgovara, podijeljen na opcije Comfort, Auto, Dynamic, Individual i Efficiency, koji direktno utiče na parametre upravljanja i odziva na papučicu gasa.

 

 

 

Na našem testnom poligonu, Audi A3 je demonstrirao raskošan potencijal nove MQB platforme, što treba da zahvali i brojnim elektronskim pomagalima, iz kojih izdvajamo serijske ESP i ESC sisteme. Minimalno naginjanje karoserije, egzaktno upravljanje, te posebna atmosfera sigurnosti na testnoj stazi, bez obzira na to da li brzo prolazili kroz krivine ili naglo kočili, Audija A3 sa 2.0-litarskim TDI agregatom po potrebi pretvaraju u pravog vikend trkača. On će vam se tada odužiti ne samo sjajnom dinamikom, već i veoma povoljnom prosječnom potrošnjom od 6,7 litara, koja pažljivijim pritiskanjem papučice gasa lako pada na ispod pet litara. Nažalost, Audi za svoje premijum usluge u ovom slučaju traži i pozamašnu svotu novca, tačnije 64.536 KM, koliko košta naš testni model, sa podugačkim spiskom dodatne opreme. Ako je za utjehu, onda treba reći da se isti model sa početnim Attraction paketom opreme može dobiti već od 48.322 KM.

 

4 cilindra turbodizel

1.998 ccm

110 kW 150 KS od 3.500 do 4.000 o/min

320 nm od 1.750 do 3.000 o/min

Ubrzanje 0-100: 8,6 s

Max brzina: 216 km/h

Prosječna potrošnja: 4,1 l eurodizela

Datum objave: 20/04/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook