Naslovna > Auto moto sport > Sportski automobil debituje sa 20 posto većim potiskom od 488 GT3

Ferrari 296 GT3

Sportski automobil debituje sa 20 posto većim potiskom od 488 GT3

Konceptni projekat za trkaći automobil 296 GT3 prvi put se pojavio u Ferrarijevom R&D centru 2020. godine kada su objavljene prve CFD simulacije. Sada u završnoj fazi testiranja, automobil je već prešao desetine hiljada kilometara u testiranju...

Samo nekoliko dana nakon što je Maserati predstavio novi trkaći automobil MC20 GT2, Ferrari debituje sa 296 GT3 koji predstavlja budućnost GT trka na stazi Prancing Horse. Nasljednik 488 GT3 je baziran na 296 GT3, koji je trenutno najnovije i najbolje sportsko vozilo sa dva sjedišta i sa centralno postavljenim motorom nazad ovog proizvođača. 296 GT3 ima V6 turbo pogon, napravljen da zadovolji potrebe "timova, profesionalnih vozača i gospode vozača", a dizajniran je do svakog detalja u skladu sa novim FIA-inim GT3 propisima.

 

 

 


Srce 296 GT3 je agregat baziran na onom koji pokreće drumski model, dakle V6 sa turbopunjačima. Pogonski sklop je podešen da smanji potrošnju goriva koliko god je to moguće bez žrtvovanja performansi – jedna takva mjera je alternator koji je pričvršćen na mjenjač radi poboljšane kompaktnosti. Motor je uparen sa novim mjenjačem razvijenim posebno za ovaj trkaći automobil. Mjenjač uključuje dizajn kvačila sa jednim diskom sa šest stepeni prenosa s elektronskim aktiviranjem kvačila. Ručice mjenjača postavljene na volanu pružaju novi način mijenjanja brzina u odnosu na prethodnika modela 296 GT3.

 


Vjerovatno najveći dio razvojnog rada uložen je u aerodinamiku automobila. Ispunjavajući FIA-ine GT3 propise, karoserija generiše 20 posto više potisne sile u odnosu na prethodnu generaciju GT3 trkačkog automobila iz Ferrarija. Još jedan vrhunac novog takmičarskog automobila iz Maranella je njegov kokpit, koji nudi poboljšanu intuitivnost, vidljivost i pristupačnost  vozačima. Unutrašnjost je takođe potpuno nova i dizajnirana je od nule zahvaljujući i željama vozača.

Datum objave: 01/08/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook