Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Sportski doživljaj za svaki dan

Volkswagen Golf GTI TCR

Sportski doživljaj za svaki dan

Inspirisan takmičarskim Golfom iz njemačkog „Touring Car Racing“ šampionata Volkswagen je ljubiteljima GTI-ja ponudio novu TCR verziju, koja iz dvolitarskog TSI motora izvlači 290 KS. To je dovoljno da se od 0 do 100 km/h ubrza za 5,6 sekundi i dostigne najveća brzina od 260 km/h…

Od maja prošle godine i predstavljanja konceptnog Golfa GTI TCR do potpune finalizacije njegove velikoserijske verzije koja je svjetlo dana ugledala prvih dana januara 2019. prošlo je sedam mjeseci. U tom perioduVolkswagenovi trkački i sportski inženjeri zaduženi za program automobila visokih performansi fino su doradili konceptni model i doveli ga do vozačkog savršenstva. Podsjećamo da se Golfova porodica modela visokih performansi do sada sastojala odstandardnih GTI modela sa 220 i 230 KS. Iznad njih su bili GTI Performance sa 245 KS, zatim Club sport sa 265 i Clubsport S sa 310 „konja“. Vrh ponude činio je Golf R sa 300 i 310 KS, koji je u specijalnoj R360S seriji „nabildan“ na 360 KS. Sa GTI TCR modelom Volkswagen pokušava da skrene pažnju na njemački „Touring Car Racing“ šampionat, u kojem se njegov sportski kompakt za prestiž nadmeće saAudijem, Hondom, Hyundaijem, Seatom i ostalim proizvođačima.


U želji da svojim kupcima ponudi barem dio te sportske atmosfere iz TCR šampionata Volkswagen je Golfu GTI podario agresivan sportski dizajn, koji se u najvećoj mjeri oslanja na prošlogodišnji koncept. S vana se TCR model u odnosu na ostale GTI modele najlakše razlikuje po specifičnim standradnim Belvedere ili opcionim Milton Keyness18-inčnim kovanim alu naplacima. U specifične detalje spadaju i crni poklopci retrovozora, zatim crna proširenja pragova, prednji „splitter“, te TCR krovni spojler i difuzor u zadnjem braniku, koji omogućava brži protok vazduha ispod automobila. U svojevrsnu specifičnost ovog modela spada i sistem dekorativnog vanjskog osvjetljenja, koji noću projektuje TCR logotip na podlozi sa strana vozila nakon otvaranja prednjih vrata. Podsjećamo da će TCR model biti dostupan u dvije karoserijske verzije Golfa, sa troje i petoro vrata, sa veoma bogatom standardnom opremom koja uključuje najsavremeniju multimedijalnu opremu. Enterijer je sportski dekorisan sa crvenim šavovima, ergonomski profilisanim četverokrakim upravljačem, nožnim komandama od nerđajućeg čelika, školjkastim sjedištima presvučenim kombinacijom alkantare i platna…


Kada je riječ o opcijama kupci će moći da svoj „trkački“ Golf GTI nadograde sa dva seta 19-inčnih alu naplataka, karbonskim kućištima retrovizora, saćastom naljepnicom na bokovima i crnim krovom. Nadogradnja na 19-inčne alu naplatke omogućava podizanje najveće brzine sa standardnih 250 na 260 km/h. Podsjećamo da su kroz opcije uz doplatu od 2.350 eura ponuđeni Reifnitz 19-inčni alu naplaci. Druga kombinacija koja košta 3.200 eura uključuje 19-inčne Pretoria naplatke sa poluglatkim trkačkim gumama dimenzija 235/35. Oba seta 19-inčnih točkova se kombinuju sa jačim, aktivnim sportskim zadnjim amortizerima, čije podešavanje se obavlja automatski pomoću DCC sistema aktivne kontrole šasije. Specifičnost 19-inčnih točkova je i poseban sistem zaključavanja, koji onemogućava njihovo skidanje bez specijalnog alata i tako smanjuje mogućnost krađe.
Prvi modeli Volkswagen Golfa GTI TCR kupcima će biti isporučeni tokom proljeća, a startna cijena za ovaj model na njemačkom tržištu iznosi 38.950 eura.


POGON
Prenos snage kod TCR GTI modela izveden je na prednje točkove, što ga nakon Clu sport serija čini najjačom prednjepogonskom verzijom Golfa. Podsjećamo da svi R modeli koriste 4Motion. Za pogonTCR-a zadužen je dobro poznati Volkswagenov 2.0 TSI četverocilindarski motor, koji razvija 290 KS i kombinovan je sa sedmostepenim DSG automatikom. Sa njim GTI od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekundi što je za 0,1 sekundu brže ostvarenje od onoga koje nudi značajno jača Honda Civic Type R 320 KS (5,7 s). TCR je na papiru brži i od Megane RS 280 KS ( 5,8 s) i Hyundai i30 N Performance sa 275 KS (6,1 s). Njegovu minimalnu dinamičku prednost osim u srčanom motoru i superbrzom mjenjaču, treba tražiti u diferencijalu sa ograničenim proklizavanjem prednjih točkova.

Datum objave: 19/04/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook