Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > E klasa > Spusti krov i uživaj
FOTO GALERIJA (26)

Mercedes E Class Cabriolet

Spusti krov i uživaj

Nakon limuzine, kupea, karavana i All-Terrain modela Mercedes je predstavio i prelijepi kabriolet na bazi E klase…

Sa petom „karoserijom“ Mercedes je zaokružio gamu nove E klase. Nakon limuzine, kupea, karavana i All-Terrain modela, red je došao i na prelijepi kabriolet. Vanjski dizajn je razrada na temu kupea, sa jasnom razlikom koja se ogleda u sklopivom platnenom krovu dostupnom u četiri različite boje: tamnoj braon, plavoj, crvenoj i crnoj nijansi. Krov se rasklapa i sklapa za dvadesetak sekundi, a ta operacija se može obaviti i u vožnji, do brzine od 50 km/h. Sklapanjem krova u prtljažniku ostaje 310 litara slobodnog prostora. Kada je krov podignut, prtljažnik ima zapreminu od 385 litara, što je sasvim dovoljno za par kofera. U odnosu na prethodnu, nova E Class Cabriolet je osjetno gabaritnija. Duža je za 12,3 i šira za 7,4 centimetara. Međuosovinsko rastojanje je povećano za opipljivih 11,3, dok je visina porasla za tri centimetra. U Mercedesu ističu da zbog navedenih povećanja novi kabriolet izgleda masivnije i ozbiljnije. Sa većim osovinskim razmakom profitirali su dinamika vožnje, ali i udobnost, posebno na zadnjim sjedištima gdje je sada dostupno dodatnih 10,2 cm za noge putnika. Putnici na prednjim sjedištima mogu da računaju na Airscarf sistem grijanja u nivou vrata, koji se pokazao izuzetno korisnim kada se u vožnji bez krova želi uživati po hladnijem vremenu. Glave putnika od udara vjetra naprijed štiti specijalno krilo koje se zajedno sa mrežicom izvlači iz krovnog nosača na prednjem „A“ stubu. Leđa putnika na zadnjim sjedištima mogu da se zaštite mrežicom, koja se podešava električnim putem. Unutrašnjost sa dva 12,3-inčna displeja visoke rezolucije u prvom planu preuzeta je od Coupea. U odnosu na limuzinu i karavan najviše se razlikuje po specifično dizajniranim ventilacionim otvorima. Sve ostalo je manje-više isto, s tim da se uz Cabriolet nude jedinstveni ukrasni umeci i kožni dezeni. Zvanične cijene nisu objavljene do zaključenja ovog broja, a pretpostavlja se da će prvi modeli za isporuku biti spremni do početka ljeta.

 

 


MOTORI
Mada pogonska gama nije potvrđena, očekuje se da ju čine najmanje tri benzinca i jedan dizelaš. Osnovni benzinac bi trebalo da bude E200, odnosno dvolitarski turbo motor sa 184 KS. Iznad njega će se vjerovatno nalaziti E300, pogonjen jačom verzijom istog motora sa 245 KS. Vrh ponude bi trebalo da predstavlja E400, sa 3.0 V6 biturbom, koji raspolaže sa 333 KS. Ljubiteljima dizelaša biće ponuđen samo jedan 220d model, pogonjem novim dvolitarskim motorom sa 194 KS. Svi motori će se kombinovati sa 9G-Tronic automatikom sa devet brzina. Po prvi put u E Class Cabriolet biće ponuđen 4Matic pogon na sve točkove. 

 

Datum objave: 15/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook