Naslovna > Automobili > Ferrari > 458 Italia > Stari recept, a novi začin
FOTO GALERIJA (6)

Novitet - Ferrari 458 Italia

Stari recept, a novi začin

Italijani su bili i ostali majstori u pravljenju tjestenine i sportskih automobila. F458 je izuzetak, jer je napravljen po Ferrarijevom receptu, ali sa najboljim „njemačkim začinom“...

Italijani su još jednom pokazali da im nema ravnih kada je u pitanju automobilski dizajn. Nacionalni ponos „azura“ Ferrari naprosto je očarao ljubitelje čistokrvnih sportskih automobila novim modelom F458 Italija, koji dolazi kao zamjena za aktuelni i, kako to neki vole reći, sada već „vremešni“ F430 (predstavljen 2004. godine). Prve reakcije na dizajn daju za pravo Italijanima da se nadaju da će nasljednik F430 za kratko vrijeme nadmašiti veoma popularnog prethodnika, koji je Ferrarijevu kasu proteklih godina napunio milionima dolara. Agresivan prednji kraj sa razvučenim diodnim svjetlima, upuštenom sredinom i snažnim bokovima, koji se lagano uzdižu prema povišenom zadnjem kraju, gdje je spakovan novi Ferrarijev osmocilindraš, tvori skladnu cjelinu od čijih kontura zastaje dah.

 

 

Dizajn F458 Italija potpisuje Pininfarina, koji za svoj najnoviji rad zaslužuje gromoglasan aplauz. Prvi veći očekuje se već na predstojećem Sajmu automobila u Frankfurtu, za kada je zakazana zvanična premijera najnovijeg italijanskog superautomobila. Osim dizajnom novi F458 je u odnosu na prethodnika otišao korak dalje i po pitanju performansi, a treba dodati da je na njegovom razvoju radio i sedmostruki svjetski šampion u Formuli 1 Michael Schumaher. Rezultat predanog rada italijanskih konstruktora i iskusnog njemačkog vozača je supersportski dvosjed izražene dinamičnosti, koja najvećim dijelom proizlazi iz 80 KS jačeg agregata. Kao i do sada, riječ je o osmocilindričnom agregatu V8 konfiguracije, koji iz zapremine od 4,5 litara uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva izvlači čak 570 KS, pri motociklističkih 9.000 o/min. Na nešto nižim obrtajima 6.000 o/min raspoloživ je najveći obrtni moment od 540 Nm, koji je za 75 Nm bolji od onog koji je nudio 4.3-litarski agregat prethodnika F430.

 

Snaga motora na podlogu se prenosi putem provjerenog sedmostepenog automatskog mjenjača sa dvostrukim kvačilom, koji omogućava trenutan odaziv na gas i veoma brzu izmjenu brzina.  Kada je riječ o snazi, treba istaći da je težina praznog automobila 1.380 kg, što znači da na jednu konjsku snagu dolazi nešto manje od 2,5 kg tereta. Takav odnos omogućava postizanje vrhunskih performansi pa Ferrari F458 Italija do 100 km/h stiže za samo 3,4 sekunde sa brzinskim maksimumom na nevjerovatnih 325 km/h.  Automobil sa ovakvim ubrzanjem mora imati i vrhunske kočnice, koje u slučaju F458 imaju i dodatnu Electronic Brake Prefill funkciju, koja omogućava automatsko kočenje i pripremu kočionog sistema za ostvarivanje maksimalnog učinka, što se pokazalo veoma korisnim u paničnim situacijama. Podatak o ostvarenih 32,5 metara u kočenju sa 100 km/h na sat je impresivan i najbolje govori o dinamičkim potencijalima novog Ferrarija.

 

 

Datum objave: 08/10/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook