Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > ML > Statusni simbol s debelim pokrićem
FOTO GALERIJA (21)

Test - Mercedes ML350 BlueTEC 4Matic

Statusni simbol s debelim pokrićem

Jedan od najpopularnijih elitnih SUV modela današnjice sa snažnim V6 dizel agregatom, sedmostepenom automatikom i 4Matic pogonom praktično je nezaustavljiv, ali i beskrajno luksuzan i udoban za vožnju poput najbolje limuzine...

Sve veći broj agresivno nastrojenih konkurenata natjerao je Mercedes-Benz da nakon nepunih šest godina produkcije svog SUV-a M-klase serije W164 napravi detaljne rezove i tržištu ponudi dostojnog zamjenika, koji bi u ovaj segment uveo nove standarde i podigao ljestvicu više na gotovo svim poljima. Trud im se očigledno isplatio, jer model serije W166 koji smo testirali, a riječ je o varijanti ML 350 BlueTEC 4Matic, trenutno predstavlja jednog od najboljih i najkvalitetnijih predstavnika premijum SUV segmenta.

 


Već pri prvom pogledu na novu M-klasu, koja u stvari predstavlja temeljno unaprijeđeni prethodni model, jasno je da Mercedes ništa nije htio prepustiti slučaju. Apsolutno svaki detalj eksterijera precizno je razrađen, a sama karoserija dužine 4.804, širine 1.926 i visine 1.796 mm, gabaritno je, izuzev visine, profitirala u svim pravcima za nekoliko centimetara. Pri razvijanju nove M-klase nastojao se postići što agresivniji optički nastup, ali fino prožet luksuzom i elegancijom koja izbija iz svake pore ovog po mnogo čemu impozantnog vozila. Naš testni model posebno se isticao veoma izražajnim nastupom, što je svakako mogao da zahvali opcionom AMG Sport paketu vrijednom 6.442 KM, u koji su, između ostalog, uključeni petokraki 19-colni laki naplaci sa pneumaticima dimenzija 255/50, te sportski kočioni sistem sa perforiranim diskovima.

 

""

Zahvaljujući potpuno podesivom multifunkcionalnom upravljaču i sjedištima sa memorijskom funkcijom, vozači svih gabarita lako će naći idealnu poziciju, a tada će ima nadohvat ruke biti sve intuitivno raspoređene komande ugrađene opreme, od koje izdvajamo Thermotronic automatsku klimatizaciju, sistem za telefoniranje, te kolor displej na kojem se projektuju sve informacije u vezi sa Comand online multimedijalnim sistemom, putnim kompjuterom, pogonom i zahvaljujući Airmatic sistemu visinom karoserije od tla. Vozaču su na raspolaganju i ostale pikanterije, kao što su asistent za mrtvi ugao, voznu traku i parkiranje, klimatizovani držač za čaše, kao i ručica amerikanizovanog automatskog mjenjača i dalje postavljena na stubu upravljača. Što se tiče ponuda prostora, ona je očekivano za vozilo ovakvih gabarita i više nego dobra, što važi i za zadnju parcijalno djeljivu klupu, na kojoj se udobno mogu smjestiti tri odrasle osobe. Pogled iza naslona zadnjih sjedišta otkriva još jednu veliku pozitivnost nove M-klase, a riječ je o prtljažniku, koji u standardnoj konfiguraciji mjeri 690 litara, koji se po potrebi mogu povećati na kombijevskih 2.010 litara. Kome ni to nije dovoljno, na raspolaganju ima krovne nosače, koji trpe opterećenje do 100 kilograma, ali i mogućnost vuče prikolice od 750 kilograma bez kočnica, odnosno čak 3,5 tona, ako je njima opremljena.

 

 

 

""Dovoljno je samo odabrati željeni mod, a zatim pratiti na centralnom displeju kako se vozilo podiže ili spušta, odnosno koja je trenutno vrsta pogona i šta se u tom trenutku dešava sa točkovima. Na otvorenom putu mod Sport ukrućuje amortizaciju, podarujući tako M-klasi i nešto sportskog duha, dok opcija Auto samostalno određuje najbolji balans između komfora i sigurnog držanja podloge. Dodatne opcije zadužene su za off-road vožnju, tačnije za savladavanje prepreka koje smo i pored neadekvatnih pneumatika na našem testnom poligonu prelazili sa lakoćom. Mercdesov 4Matic pogon još jednom se pokazao u sjajnom svjetlu, tako što i manje iskusnim vozačima može da pruži mnogo užitka i uzbuđenja i na najzahtjevnijim podlogama. Svakako, tokom vožnje M-klasu nadgleda cijela plejada elektronskih pomoćnika, od kojih posebno mjesto pripada DSR regulaciji za silazak niz nagib. Mjerenje performansi otkrilo je još jedno lice Mercedesovog SUV-a. Uzmemo li u obzir masu i gabarite vozila, sprint iz mjesta do 100 km/h za 7,5 sekundi i maksimalna brzina od 222 km/h dovoljno govore sami za sebe. Impresivne rezultate postigli smo i po pitanju ekonomičnosti, i pored toga što nismo uspjeli ostvariti fabrički podatak o prosječnoj potrošnji od 6,8 litara. Ipak i 9,4 litre na 100 pređenih kilometara nipošto nije loš rezultat.Konačna ocjena novog Mercedesovog SUV-a u našoj ML 350 BlueTEC 4Matic opciji je čista petica, a sjenu na nju očekivano baca konačna cijena. Osnovna verzija na našem tržištu košta odmjerenih 112.743 KM, ali ako poželite sve ono što je sa sobom donio naš testni primjerak, moraćete puno dublje zavući ruku u džep i odreći se cijelih 172.296 KM. Puno ili prihvatljivo, ostavićemo vama da presudite.

 

 

 

 

""

Datum objave: 30/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook