Toyota je potvrdila da će ostati prisutna na tržištu malih gradskih automobila, jer će sljedeće godine predstaviti novi Aygo koji će biti izrađen na istoj platformi kao i najnoviji Yaris i Yaris Cross SUV. U kompaniji tako koriste napuštanje A segmenta ključnih rivala prije svega zbog manje zainteresovanosti i strožih ekoloških normi. Toyotino snažno hibridno prisustvo omogući će im da proizvedu mali automobil sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem sa mnogo manjim rizikom kada je u pitanju zakon o emisiji CO2.
Uprkos smanjenom tržištu A segmenta, prodaja Aygo modela ostala je solidna tokom dvije generacije, što je dovelo do 99,000 isporuka širom Evrope u 2019., zbog čega se može pohvaliti titulom jednog od najpopularnijih gradskih automobila na kontinentu. Treća generacija stiže sljedeće godine, a na osnovu špijunskih snimaka nema sumnje da će u velikoj mjeri preuzeti dizajnerske pravce sa većeg Yarisa. Aygo tako dobija prepoznatljive bokove najnovijeg Yarisa, a prednji dio odbacuje dosadašnju masku sa ,,X“ oblikom i dobija konvencionalniju gornju i donju rešetku. Neki elementi sa aktuelnog Aygo modela biće prenijeti i na novi, kao što su zadnji branik i vertikalna zadnja svjetla koja će biti podignutija u odnosu na aktuelni model. Nema detalja kada je u pitanju unutrašnjost, ali prelazak na GA-B platformu obećava da će se enterijer novog Yarisa u snažnoj mjeri preseliti i u novi Aygo.