Naslovna > Automobili > BMW > i4 > Strategija dometa električnih vozila

BMW

Strategija dometa električnih vozila

Proizvođač automobila iz Minhena predstavio je svoj plan, koji se tiče snage baterija kod automobila na električni pogon, te njihovog dometa u okviru jednog punjenja...

U vrijeme sve jačeg zaokreta ka elektrifikaciji u automobilskoj industriji proizvođači nastoje da se što efikasnije prilagode novim trendovima. Tako se iz dana u dan predstavljaju novi projekti i novi električni automobili, koji postepeno preuzimaju tržišta i ceste širom svijeta, i koji su, kako se trenutno čini budućnost ove sfere. Napredak i razvoj, u okviru ovog fenomena kreće se u dva pravca, prije svega unapređivanjem i proizvodnjom sve efikasnijih električnih modela, sa boljim performansama, moćnijim pogonskim sklopovima i izdržljivijim baterijama. Drugi pravac koji se postepeno unapređuje je sve efikasnija, brža i brojnija infrastruktura koja podržava ove automobile, u vidu punionica koje imaju ulogu benzinskih stanica.

 

 

 

 

 


Domet baterija e-vozila i brojnost punionica određuju efikasnost mobilnosti ovih automobila, tako proizvođači nastoje da implementiraju tehnologije, koje omogućuju čak do 1000 km vožnje u okviru jednog punjenja. Međutim iz nedavnog intervjua, ovo se ne može reći za BMW, sudeći prema riječima vođe projketa električnog modela BMW i4 iz 2022. godinu, Davida Ferrufinoa. "Hiljadu kilometara dometa nije cilj koji imamo sa našim potpuno električnim automobilima", rekao je Ferrufino na konferenciji za medije u Australiji. Takođe dodao je da maksimalni domet zavisi od tipa modela koji se proizvodi, i njegove namjene,  pa tako malom gradskom e-automobilu, BMW-u i3 city EV ne treba 600 km dometa, dok je ta količina "rješenje vrlo prilagođeno kupcima" za i4. Prema riječima ovog gospodina, BMW posjeduje tehnologiju koja njihovim modelima može veoma lako obezbjediti domet od 600 Km. Međutim, trenutni stav je takav da se treba raditi na razvoju kompaktne mreže punionica, koje bi zamijenile proizvodnju baterija sa ogromnim dometima. "Ne samo da imamo napredak u tehnologiji akumulatora, već imamo i javnu mrežu za punjenje-koja brzo raste“, rekao je Ferrufino rekao je australijskom izdanju. Na kraju Ferrufino je govorio i o efikasnosti i brzini punjenja koju će isporučivati mreža punionica, gdje je obećao veoma veliki napredak. Tako će u slučaju i4, biti omogućeno punjenje od 10 do 80 %, za 31 minut, pomoću brzog punjača od 200 kW.

 

Datum objave: 23/09/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook