Naslovna > Automobili > Kia > XCeed > SUV koji prkosi svima
FOTO GALERIJA (15)

Kia XCeed Ex Flow 1.0 T-Gdi

SUV koji prkosi svima

Kako bi zadržali fokus pažnje kupaca u Kiji su se dosjetili da ponude neka nova karoserijska i koncepcijska rješenja...

 

Sve što izgleda ili ima off-road predznak u svijetu automobila danas spada u aktuelne modne trendove. Zbog takvog raspoloženja tržišta monovolumeni već polako izumiru, a sve manje interesovanje vlada i za kompaktima. Tako smo nakon klasičnog petovratnog i karavanskog Ceeda dobili i dvije njegove dizajnerski atraktivnije verzije: kupe -karavan ProCeed  i najnoviji SUV model XCeed. Xceed ima siluetu koja izgleda pomaknuta nazad i dinamičan zadnji kraj, skoro kupeovski, koji se dobro slaže s relativno dugim poklopcem motora, pa zbog toga predstavlja i robustan stav, koji privlači kupce drugih sportskih terenaca iz Kijine ponude. Na prvi pogled značajno dinamičniji od osnovnog modela, a jedini dio karoserije, koji je preuzet od petovratnog hatchbacka su prednja vrata. U prvom planu su i nova, atraktivno dizajnirana glavna LED svjetla, te snažnije profilisan branik sa svijetlim ukrasom na sredini. Na bokovima dominiraju 18-inčni alu naplaci sa gumama dimenzija 235/45, a lijep detalj predstavljaju i hromirani okviri prozora, te stilizovana lajsna sa donje strane vrata, koja su zajedno sa rubovima blatobrana zaštićena plastičnim oblogama. Zadnji dio karakterišu atraktivna LED svjetla i snažno profilisan branik, sa svijetlom sredinom u koji su integrisani izduvni otvori.

 

 

Enterijer je suštinski preuzet od standardnog Ceeda, sa određenim razlikama u pogledu stilizacije i izbora materijala za presvlake sjedišta i obloge vrata. Zbog višeg stropa u odnosu na standardni kompaktni model u XCeedu se sjedi komfornije u oba reda sjedišta. Istovremeno prtljažnik je povećan za 31 litru i sada iznosi 426 litara. Serijska oprema je bogata, a već od drugog paketa kojim je bio opremljen testni model kupcima su dostupni i sadržaji poput sportski profilisanih polukožnih sjedišta, te kožnih obloga multifunkcionalnog upravljača sa 12 daljinskih komandi i ručice mjenjača. Tu je i 8-inčni na dodir osjetljivi ekran multimedije, koja se brzo i jednostavno povezuje sa pametnim telefonima i tako značajno proširuje svoje mogućnosti. U XCeedu Kia je ponudila tri turbobenzinca sa rasponom od 120 do 204 KS i jednog dizelaša u dvije verzije sa 115 i 136 KS. SUV XCeed ima klirens od 184 mm sa 18-inčnim naplacima, što je do 42 mm više u odnosu na standardni model, te omogućava bezbrižnije izlete sa asflata ili prelaske preko ivičnjaka. Vješanje je snažno i s uvjerljivom lakoćom upija sve neravnine na putu pa je i vožnja ugodna i udobna. Za pogon testnog modela bio je zadužen novi 1,0-litarski T-GDI turbo benzinac, koji iz trocilindarskog bloka izvlači 120 KS i 172 Nm obrtnog momenta. Sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 11,1 sekundi on je dovoljno energičan za pogon 1.257 Kg teškog XCeeda, a zadovoljavajućim djeluje i brzinski maksimum od 186 km/h. Prosječna potrošnja od 7,5 litara na nivou očekivanja, a s malo pažnje moguće je trošiti i manje od šest litara, a dok se forsiranjem prosjek lako podiže do devet litara. Najpovoljniji XCeed na domaćem tržištu dostupan je za 34.990 KM, a za model poput testnog sa opcionom metalik bojom treba izdvojiti 39.790 KM. Uz sve to Kija daje i sedmogodišnju garanciju koja je već postala njen zaštitni znak širom svijeta.

 

 

Datum objave: 03/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook