Naslovna > Automobili > Dacia > Sandero > Sve tajne uspjeha

Dacia Sandero

Sve tajne uspjeha

. „Predstavljanje Sandera bilo je ogroman korak za marku i omogućilo je Daciji pravi uzlet. Riječ je o kultnom, prepoznatljivom modelu koji je zadržao osnovnu ideju svojeg dizajna, ali je svaka generacija ipak dobila na privlačnosti, robusnosti i odvažnosti,” rekao je David Durand, direktor Odjeljenja za dizajn marke Dacia...

Kao najprodavaniji automobil u segmentu privatnih kupaca u Evropi od 2017., Dacia Sandero obilježio je svoju eru izvanrednim tržišnim uspjehom. Nakon tri generacije njegova popularnost i dalje raste pa je ovaj model stekao sad već kultni status na automobilskom tržištu. Uspjeh duguje atraktivnoj cijeni, ali i savremenom dizajnu koji spaja robusnost, kvalitet i zajedno s pametnim rješenjima u čijem je uvođenju često bio predvodnik.

 

 

 


Vratimo se najprije malo u prošlost kako bismo razumjeli porijeklo priče o uspjehu modela Sandero. Nakon uspjeha Logana 2004., Dacia je 2008. odlučila na tržište staviti još jedan model: Sandero, robustan i okretan gradski automobil. Godinu dana kasnije, Stepway verzija bila je spremna za izlazak na ceste, najavljujući prve korake marke na tržištu automobila za izvangradsku vožnju. Dimenzijama, visokim razmakom od tla, praktičnim dizajnom i uvijek pristupačnom cijenom osvojio je srca kupaca. Priča o uspjehu nastavila se i 2021. trećom generacijom modela Sandero, čija je privlačnost dodatno povećana odvažnijim i savremenijim dizajnom u kombinaciji s inovativnom opremom.

 


Stepway verzija nadmašila je sva očekivanja. Svestran, praktičniji od tradicionalnog gradskog automobila kad poželite otići na izlet izvan grada, no ipak manje glomazan od SUV-a, privukao je pažnju svih kategorija kupaca. Stepway danas čini 66 % prodaje modela Sandero u Evropi. Tri generacije Sandera slijedile su jedna drugu, a ukupan broj prodatih vozila dostigao je 2,6 miliona od predstavljanja modela. Pet najvećih tržišta ovog modela u Evropi jesu Francuska, Njemačka, Italija, Španija i Ujedinjeno Kraljevstvo.

 


No ovaj uspjeh nije slučajan. Kad inženjeri, dizajneri i voditelji proizvodnih timova u Daciji odluče osmisliti novi model bez promjene DNK-a koji je marku učinio toliko uspješnom, oni temeljno istraže sve mogućnosti. Sva rješenja stavljaju se pod mikroskop ne bi li se pronašlo ono koje najbolje ispunjava očekivanja kupaca. U nastavku navodimo 10 primjera „optimizacije troškova dizajna” (design-to-cost) i pametnih rješenja koja su pridonijela ugledu modela i njegovu tržišnom uspjehu. 1. Modularni krovni nosači – pametno rješenje koje je rezultat Dacijinog znanja i stručnosti. Jednostavno i u nekoliko sekundi uzdužne nosače pretvorite u poprečne i obrnuto. 2. Sistem Media Control, koji vam omogućuje upotrebu pametnog telefona kao ekrana multimedijalnog sistema u automobilu uz radio. 3. Jednostavna i praktična armaturna ploča, opremljena elementom koji čini veliku razliku u dizajnu: tekstilna traka proteže se cijelom dužinom armaturne ploče da bi putnici uživali u osjećaju koji ostavlja pod prstima. Kupac dobiva atraktivnu unutrašnjost bez plaćanja skupih materijala. 4.Panoramski krov, dostupan u trećoj generaciji modela Sandero. 5. Prostranost i udobnost. Ove dvije riječi definicija su svake generacije Sandera. Prostor za koljena u najnovijem je modelu povećan za 40 mm, što pruža veću udobnost putnicima na zadnjoj klupi.

 


6. Univerzalni dizajn – kako se prilagoditi potrebama i životnim uslovima kupaca u 44 zemlje, uzimajući u obzir nacionalno zakonodavstvo, stanje cesta u tim zemljama i obrasce putovanja? U Daciji se sve temeljito analizira. Na primjer, 16-inčni točkovi ostale su karakteristika koja se nije mijenjala kroz sve tri generacije kako bi se ispunili zahtjevi svih tržišta na kojima je Dacia prisutna. 7. Kako bi nova generacija Sandera održala korak sa svojim vremenom, bilo je važno ponuditi modernije kvake na vratima bolje prilagođene novom dizajnu. Prilagođeni pristup potaknuo je naše inženjere da pronađu najbolje rješenje: moderan dizajn s vanjske strane koji se odlikuje klasičnim izgledom u obliku ručice hladnjaka te jednostavan, mehanički mehanizam s unutrašnje strane. 10. Privlačan najširem krugu kupaca. Što ako je najambiciozniji izazov zadržati kupce, slušati ih, uvesti inovacije i nastaviti osvajati tržište bez promjene DNK-a vašeg automobila? To je izazov s kojim su se inženjeri, dizajneri i voditelji proizvodnih timova Dacije uspješno suočili, o čemu svjedoči činjenica da su kupci Sandera vrlo različiti, ali imaju barem nešto zajedničko: ponosni su što su vlasnici Dacije.

Datum objave: 26/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook