Naslovna > Automobili > Toyota > Yaris > Svi limiti su pali pred njim
FOTO GALERIJA (6)

Toyota Yaris GR

Svi limiti su pali pred njim

Sa drugom generacijom Yarisa GR Toyota je podigla dinamičke limite u gradskoj klasi na maksimum i zadala težak zadatak konkurenciji...

 

Toyotin sportski odjel GR (Gazooa Racing) od velikoserijskog Yarisa napravio je brutalni mali gradski kompakt, koji kao cjelina trenutno nema adekvatnu konkurenciju. Kao osnova za razvoj ovog automobila uzeta je trovratna karoserija novog Yarisa, koja ima devet centimetara kraću krovnu liniju u odnosu na standardni petovrtani model. Samim tim automobil izgleda osjetno kraći, mišićaviji i dinamičniji. Prednjim dijelom dominira novi branik u čiji centralni otvor za dovod svježeg vazduha do hladnjaka i motora je integrisana i standardna maska. Bočne strane branika naglašene su sa stilizovanim lakiranim kućištima svjetala za maglu, na koje se nastavljaju prošireni lukovi blatobrana sa specijalnim desetokrakim trkačkim 18-inčnim aluminijumskim naplacima na koje su montirani Michelinevi Pilot Sport 4S pneumatici dimenzija 225/40. Za pogon najjačeg i najbržeg Yarisa današnjice Toyota je odabrala 1,6-litarski turbo trocilindraski motor koji razvija čak 261 KS i 350 Nm obrtnog momenta. Srčani motor uparen je sa šestostepenim ručnim mjenjačem i pogonom na sve točkove, koji mu omogućava da od 0 do 100 km/h ubrza za 5,5 sekundi i da dostigne najveću brzinu od 230 km/h. Najveću dinamičnu prednost u odnosu na prethodni Yaris GR novi model ima u 4x4 pogonu sa dva Torsen diferencijala sa ograničenim proklizavanjem, koji kontrolišu prenos obrtnog momenta točkova sa desne i lijeve strane vozila, što mu omogućava izuzetnu stabilnost prilikom prolaska kroz krivine. Ovaj sistem istovremeno omogućava da se prenos snage u procentu od 100% po potrebi prebaci na prednju ili zadnju osovinu, što u praksi omogućava nevjerovatnu dinamiku vožnje. Prvi modeli druge generacije Yarisa GR kupcima bi trebalo da budu ponuđeni polovinom 2020. godine po još uvijek nepoznatim cijenama.

 

 

SPORTSKI ENTERIJER

Enterijer je stilizovan u sportskom crnom tonalitetu sa jednodijelnim GR sportski profilisanim sjedištima koja su obložena kombinacijom glatke kože i neklizajuće alakantare. Ispred vozača je trokraki sportski upravljač sa integrisanim GR logotipom, a tu su veoma jednostavni, ali istovremeno pregledni i lijepi sportski analogni instrumenti. U duhu najbolje vozačke tradicije izvedena je dugačka ručica mjenjača, koja se nalazi nadohvat vozačeve desne ruke. Sportski duh oslikavaju i metalne papučice od kvačila, gasa i kočnice sa gumenim čepovima koji sprečavaju klizanje obuće.

 

Datum objave: 14/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook