Naslovna > Automobili > Renault > Test - Renault Megane GrandCoupe Energy 1,5 dCi 110 INTENS
FOTO GALERIJA (104)

Renault

Test - Renault Megane GrandCoupe Energy 1,5 dCi 110 INTENS

Renault Megane GrandCoupe kupcima se nameće odličnim dizajnom, velikom ponudom prostora za putnike i prtljagu i raskošnim paketima opreme. Već u podnaslovu moramo reći da je pogonski agregat 1,5 dCi sa 110 KS više nego dovoljan za sve potrebe. Izražena ekonomičnost dodatni je adut... Piše: Alden Hadžagić

Porodica Megane postala je bogatija za još jednog člana označenoga kao GrandCoupe. Limuzine sa nekim dizanjerskim detaljima karakterističnim za kupe vozila sa dvoja vrata u posljednje su vrijeme jako popularne. Bočna silueta zaista podsjeća na veliki kupe s tim da umjesto jednog ima dva para vrata. Tome najviše doprinose linija krova iza ''B'' nosača i masivni zadnji blatobrani. Površina limenih površina prevladava nas staklenim što daje osjećaj čvrstoće, odnosno sigurnosti. U odnosu na prethodnika Fluencea niži je za 4 cm pa je kupe forma adekvatno istaknuta.

 


Prednji je dio izveden u skladu sa aktuelnom generacijom Meganea dok zadnji snažno podsjeća na poslovnu limuzinu Talisman. Svjetlosni potpis isti je kao na pomenutim modelima što je i očekivano. LED svjetla sa 3D efektom te Full LED farovi u skupljim paketima opreme djeluju efektno bez obzira da li je dan ili noć. Megane je donio novost u vidu zadnjih LED svjetala što stalno svijetle. Do sada je bio običaj da su dnevna svjetla aktivna samo na prednjem dijelu vozila. U ponudi je 9 boja karoserije – 8 metalik i jedna obična - glečer bijela. Još ako su točkovi oni od 18 inča doživljaj je potpun.

 

 


Budući da je prilikom transformisanja hatchbacka u limuzinu sve ispred ''B'' nosača krova isto, kako s vana tako i iznutra, fokusiriali smo se na zadnja sjedišta i prtljažnik čija je zapremina od 550 litara što je svim dovoljna za prtljag svih 5 odraslih putnika. Pogled s boka otkriva da se radi o automobilu sa velikim međuosovinskim razmakom. U našem slučaju iznosi 2.711 mm što je 4 cm više u odnosu na Megane bez oznake Grad Coupe. Otvaranjem zadnjih vrata odmah se opaža veliki prostor za koljena, laktove i glave. Baš je na tom polju nova Renaultova limuzina ''C'' segmenta napravila veliki pomak u odnosu na Fluence. Posebna se pažnja posvetila padajućoj liniji krova pa ni nešto viši putnici neće imati poteškoća prilikom ulaska – izlaska iako bi se na prvi pogled moglo pomisliti suprotno.
Vozač i suvozač nalaze se u istom okruženju kako vlada u standardnom Meganeu. Dizajn kokpita,  ugrađeni materijali i stepen finalne obrade na upadno su višem nivou nego što je bio slučaj kod Fulencea.  Ljubiteljima multimedije najviše pažnje odvlači R-LINK2 koji se može dobiti sa TFT ekranom dijagonale 7 ili 8,7 inča. U principu rukovanje je isto kao na bilo kojem tabletu što u znatnoj mjeri olakšava korištenje. Velika se pažnja posvetila paketima opreme.

 

 

Onaj ko ne žali dublje zavući ruku u džep može dobiti sve što je do skoro bila rezervisano za skupe poslovne limuzine, pa čak i ''head-up'' displej. Spisak najboljeg paketa opreme zaista je impozantan. Opšte dobrom osjećaju u vožnji doprinose sjedišta sa funkcijom masaže i vrlo kvalitetna akustična izolacija. Sve pomalo miriše na premium proizvod...
Od široke palete motora i mjenjača mi smo na raspolaganju imali 1,5 dCi sa 110 KS  uparen sa manuelnim mjenjačima sa 6 stepni prenosa. Dosadašnja iskustva s tim motorom opet su se potvrdila. Snaga i obrtni moment razvijaju se linearno što uz izostanak dosadnih vibracija karakterističnih za dizel motore stvara pravi limuzinski ugođaj. Prosječna potrošnja od svega 5,4 litara u ombinovanim uslovima bit će mamac za kupce. Recimo da se na regionalnim cestama bez probleme dionica od 100 km savlada sa manje od 4 litara. Iako se ekologija kod nas još stidljivo pominje recimo da Renaultov 1,5 dCi zadovoljava Euro 6 normu.

 

Osjećaj za volanom je odličan. Odmah recimo da se veliki međuosovinski razmak itekako osjeća – vožnja je na nivou znatno skupljih poslovnih limuzina. Ono što posebno hvalimo jeste velika okretnost tokom vožnje po cesti punoj krivina raznih profila. Adaptivni elekrični servo uređaj volana radi baš onako kako treba – tokom sporije vožnje otpor okretanja je manji dok je prilikom brze vožnje auto putem potrebna veća sila za pomjerenja volana čime je postignuta potrebna preciznost. Već tradicionalno sva Renaultova vozila imaju uzorne kočione sisteme pa se ni sada nismo iznenadili prilikom prvog jačeg kočenja.  Da bi sve bilo u skladu s modernim vremenima Megane Grand Coupe može se naručiti sa ADAS tehnologijom koja predstavlja skup raznih sistema za aktivnu asistenciju vozaču koji sigurnost svih putnika podižu na najviši mogući nivo.

 


Poslije test vožnje zaključili smo da je Megane Grand Coupe prijatno iznenađenje čija se cijena kreće u rasponu 28,900 do 40,100 KM na šta treba dodati troškove prve registracije. Cijena ovakvog Megenea GrandCoupea počinje sa 37,400 KM. Naš je testni automobil automobil došao sa raznim dodacima iz kataloga dodatne opreme koji, kada se sve sabere, cijenu podižu na 42, 230 KM. Ali uz trenutni prodajnu akciju cijena do registracije je 38,850 KM što je u odnosu na ponuđeno dobra prilika...




 

Datum objave: 03/05/2017
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook