Špijunske fotografije sa testne vožnje sugerišu da će kozmetičke izmjene na M5 biti suzdržane i obuhvatiće nove prednjei zadnje branike, poklopac motora i suptilno restilizovan prtljažnik. BMW će ugraditi na ovaj model i nove prednje LED svjetlosne grupe sa redizajniranim dnevnim svjetlima i indikatorima za kratka svjetla tokom vožnje.
Ovaj restilizovani BMW M5 će biti opremljen istim 4,4-litarskim twin-turbo V8 agregatom kao i prethodni model sa 625 KS i 750 Nm obrtnog momenta, čije će performanse vjerovatno ostati nepromjenjene. Novi BMW X5 M, X6 M i M8 Competition koji su izašli nakon šeste generacije M5 koriste isti pogonski agregat sa identičnim performansama. Unapređenje opreme biće takođe skromno jer tu je već prisutan BMW-ov najnoviji 12-inčni infotaiment sistem, par sportskih sjedišta, sportski upravljač kao i pregršt nadogradnji, nijansi karoserije i enterijera što čini M5 ravnopravnim konkurentom na tržištu nadolazećem Mercedesovom AMG E 63 i novom Audiju RS 6