Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Tonale > Tonale zvijezda prodavnice u Milanu

Alfa Romeo svečano predstavio novi identitet brenda

Tonale zvijezda prodavnice u Milanu

U salonu je moguće iskusiti istoriju brenda listajući razne knjige, kupujući robu ili se jednostavno opuštajući u kafiću. U međuvremenu, oblast „Pridruži se plemenu“ je portal za budućnost brenda gdje posjetioci mogu da pogledaju preglede sljedećih izdanja simbola Biscione i osjete se kao dio Alfa Romeo „plemena“...

U znak proslave komercijalnog predstavljanja modela Tonale na glavnim evropskim tržištima, u Milanu je održano svečano otvaranje nove vodeće prodavnice brenda Alfa Romeo. Smještena u gradu gdje je svjetski poznati brend osnovan 1910. godine, to je prvi salon na svijetu koji predstavlja novi identitet brenda: reinterpretaciju klasičnog stila brenda u savremenom ključu.  Sa modernim i linearnim dizajnom, nova vodeća prodavnica brenda Alfa Romeo je minimalistički i tehnološki prostor koji harmonično kombinuje elemente koji ga čine. Osim strukture, posjetioce očekuje tradicionalan kurzivan ispis koji se nalazi iznad njih i veliki,  crveni totem na ulazu koji konceptualno doprinosi pružanju visceralnog iskustva. Sam kupac se ogleda u ovom objektu koji predstavlja vrijednosti brenda, stvarajući neku vrstu simbioze između „plemena“ i ove nove lokacije brenda Alfa Romeo.

 

 

 


Prostor je obojen u istorijsku „Alfa crvenu“, jarku i smjelu boju koja podsjeća na visceralne emocije koje su ovu marku učinile simbolom italijanskog sportskog duha od 1910. godine. Energija crvene boje uparena je sa sivom koja je, sa mnogim svojim različitim nijansama, sposobna da predstavi „premijum status“ brenda i tehnologiju u modelima brenda Alfa Romeo. . Upravo ta kombinacija čini italijanski brend posebnim i ključnim dijelom Stellantis-ovog premijum klastera.

 


Inspirisan prirodom, enterijer salona kombinuje materijale sa taktilnim efektima, inovativnim teksturama i koloritom koji podsjećaju na proces oksidacije materijala. Na ovaj način, crvena boja oslikava magmu koja protiče između kamenja, dok topla crvena LED svjetla osvjetljavaju cjelokupan izložbeni prostor. Prikazana je ljepota i moć prirode koja se savršeno integriše sa digitalnim i tehnološkim, što je još jedna karakteristična osobina najnovije generacije vozila brenda Alfa Romeo. Nakon što uđu, posjetioci dobivaju zanimljivo iskustvo dok slobodno šetaju kroz različite dijelove salona.

 


Na kraju, postoji i privatni prostor u novom prodajnom salonu i mjesto za postprodajnu uslugu, što je još jedna ključna faza u korisničkom iskustvu brenda Alfa Romeo, sa određenim radnim vremenom kako bi se pobrinuli za sve potrebe premijum klijenta.

 


Zvijezda prodavnice u Milanu je novi Alfa Romeo Tonale, prvi elektrifikovani kompaktni SUV u istoriji brenda. Italijanski dizajn, tehnologija koja obara rekorde, elektrifikacija, dinamika vožnje i fokus na kupca su pet aspekata koji predstavljaju osnovu modela Tonale, strateškog modela koji nagovještava metamorfozu brenda ka novoj eri povezivanja i elektrifikacije.

Datum objave: 27/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook