Naslovna > Automobili > Toyota > Verso > Toyota Verso u Parizu

Dinamičnija i kvalitetnija

Toyota Verso u Parizu

Kao pokazatelj raspona Europskog dizajna i nženjerskih mogućnosti ove kompanije, nova Toyota Verso će oživjeti debi na Pariškom salonu automobila 2012. Zajedno s novim modelima Auris i Auris Touring Sport, predstavlja paletu Toyotinih obnovljenih modela za Europski C-segment vozila.

Osmišljen da isporuči raznovrsnost, praktičnost i prostranost trenutne generacije ovog modela, novi Verso u ponudu donosi višu razinu stila, dinamičnosti i udobnosti. Ovaj model uključuje novi Toyotin dizajnerski izričaj s jasnim identitetom obitelji kojoj pripada, unaprijeđenu unutrašnjost, revidirani 2,0 D-4D motor s nižim CO2 emisijama, naprjeđenom dinamikom i sniženom razinom vibracija i buke. S preko 300 promijenjenih dijelova i elemenata novi Verso, za Toyotu u Europi,  predstavlja u potpunosti unaprjeđen model u sredini svoga životnog ciklusa.


Verso je prvi kompletni projekt kompanije TME, koji je uključio planiranje, dizajn, istraživanja i razvoj, te prodaju pod kapom ove Europske podružnice, od samog planiranja koncepta pa nadalje, što je dio Toyotine regionalne strategije.Uz ekskluzivnu proizvodnju u pogonu Toyota Manufacturing Turkey, očekuje se da će u 2013. biti prodano oko 50.000 jedinica novog modela Verso, što će ovoj tvrtki osigurati 5-postotni udio na tržištu.

 

 

 


Novi Verso predstavlja svježu, snažniju i profinjenu interpretaciju treće generacije prepoznatljive Toyota Verso. Zadržao je dinamičnu, karakterističnu liniju, sprijeda, novi Verso identificira  privlačni ''Under Priority'' Toyota dizajn te ''Keen Look'' stilske elemente, prikazujući da se radi o najnovijem modelu u Toyotinoj obitelji. Atraktivni novi stil prednjeg i stražnjeg dijela su tako dizajnirani da smanje dojam visine, uz istovremeno stavljanje naglaska na širinu.Ovaj ''Under Priority'' dizajn uključuje veliku, trapezoidnu donju rešetku unutar redizajniranog prednjeg odbojnika, te manju gornju rešetku koja se proteže punom dužinom između novih prednjih svjetala.Gornja rešetka, kojom dominira novi veći Toyotin znak, postavljen niže nego kod prethodnika, uključuje kromiranu traku, koja se vizualno produžuje u sklopove prednjih svjetala kako bi se naglasila širina novog modela Verso.
Uz uži i agresivniji stil prednjih svjetala uključuju nova LED dnevna pozicijska svjetla (DRL), a u visokom paketu opreme isporučuje se s lampama visokog intenziteta (HID).
Sa strane velike donje rešetke, nalaze se integrirana svjetla za maglu s kromiranim obrubima. Također, rešetka uključuje piano crni lak, dvostruke kromirane trake, te donji spojler pune širine u boji karoserije, koji još jednom naglašava širinu novog modela Verso, te njegovu čvrstu pojavu.

 


Profil modela Verso je unaprjeđen manjim, dinamičnim, preklopivim vanjskim zrcalima, koja uključuju pokazivače smjera, te pruža mogućnost odabira dvije vrste alu naplataka. 17" lakometalni naplatci imaju dizajn prethodnika, ali uključuju novu, tamniju boju, dok 16" naplatci imaju strojno obrađeno lice.Straga, novi dizajn odbojnika uključuje donji, integralni difuzor, naglašavajući širinu i stabilnost modela. Sklopovi stražnjih svjetala doživjeli su promjenu boje središnjih i vanjskih leća, a Toyotin znak na poklopcu prtljažnika, naglašen je uporabom dizajnerskog detalja stražnje registarske pločice. Novi Verso biti će dostupan u 11 vanjskih boja, od kojih su tri nove; biserno bijela, Vivid plava i Solid plava.Unutrašnjost novog modela Verso uključuje sveobuhvatnu uporabu novih detalja obloga, te na dodir mekanije, saten crne presvlake, kako bi se unaprijedila osjetilna kvaliteta kabine. Gornji pretinac je sada presvučen mekanim materijalom, a obloge vrata, naslon za ruke i kolo upravljača su presvučeni Nappa kožom.

 

Tople, saten kromirane obloge ugrađene su na okvire instrumenata, pokrov  instrument ploče, ventilacijske otvore, prednju kontrolnu ploču, obrub ručice mjenjača i rukohvate u vratima. Sam rukohvat u vratima, sada je presvučen novim, dvoslojnim premazom.
Prikaz instrumenata i prekidača je ujednačen, instrumenti su osvijetljeni bijelom bojom, radi veće jasnoće i čitljivosti, dok su gumbi klima uređaja, zaslon, te svi prekidači, uključujući prekidače prozora, osvijetljeni tamno narančastom bojom radi veće uočljivosti, ali bez pretjeranog ometanja tijekom noćne vožnje.Osnovi i srednji paket opreme uključuju ponudu novih presvlaka sjedala – plave i tirkizne za osnovni model, te crne i bijele s 3D efektom za srednji paket opreme. U svim paketima opreme poboljšana je kvaliteta sjedala, a same izbočine sjedala su presvučene glatkim, izdržljivijim materijalom.Modeli s visokim paketom opreme, opremljeni su kožom presvučenim izbočinama sjedala s dvostrukim vezom, koji odgovara oblogama vrata i središnjem naslonu za ruke. Verso je sada opremljen s preklopivim ključem.

 


Unatoč kompaktnom pakiranju, Verso nudi izuzetno prostranu unutrašnjost, te se može pohvaliti u klasi najvećom udaljenosti (u razini kukova) između prednjih i stražnjih sjedala, koja iznosi 975 mm.Toyotin Easy Flat-7 sustav sjedala nudi pravu fleksibilnost višenamjenskog vozila, s 32 različite kombinacije sjedala. Ovaj sustav je prepoznat kao jedan od najpraktičnijih, fleksibilnih i intuitivnih sustava sjedala jer nudi individualna sjedala u drugom i trećem redu, te mogućnost pomicanja sjedala u drugom redu u rasponu od 195 mm.S potpuno spuštenim sjedalima u drugom i trećem redu, prtljažni prostor ravne podnice novog modela Verso ima dužinu od 1.575 mm, te širinu od 1.430 mm. Sa sva tri reda sjedala u uspravnom položaju, volumen prtljažnog prostora iznosi 155 litara. S preklopljenim trećim redom sjedala, volumen prtljažnika je 440 litara.U podnicu prtljažnika smješteni sustav upravljanja prostorom, idealan je za spremanje vrijednih predmeta dalje od nepoželjnih pogleda. Njegov kapacitet se mijenja ovisno o tome koristi li se pet ili sedam sjedala, te je li ugrađen rezervni kotač pune veličine ili kit za popravak guma. Kada se ne koristi, u ovaj prostor se također može spremiti povlačna polica prtljažnika.

 


Kako i dolikuje pravom višenamjenskom vozilu, novi Verso nudi sveobuhvatnu ponudu pretinaca i odlagališta, uključujući dvostruki pretinac ispred suvozača, koji se sastoji od hlađenog gornjeg dijela u koji stane 1,5 litrena boca, te donji dio volumena 8,2 litre.
Također, tu su veliki pretinac u središnjoj konzoli, veliki džepovi u vratima, džepovi u naslonima sjedala, avionski, sklopivi stolići s integriranim držačima za čaše, ladica ispod suvozačkog sjedala, pretinac u podu u drugom redu sjedala, stropna konzola, te džepovi za mobilne telefone vozača i suvozača, te pretinac za MP3 uređaje.Dostupan je u Skyview panoramski krovni otvor dimenzija 2340 mm puta 1280 mm, koji u unutrašnjosti značajno povećava razinu vanjskog svjetla, te značajno unaprjeđuje dojam prostornosti putničke kabine.

 


Novi Verso preuzima strategiju tri paketa opreme svog prethodnika. Međutim, s povećanom kvalitetom unutrašnjosti i unaprjeđenom standardnom opremom u svakom paketu, sada predstavlja još veću vrijednost za novac.Standardni dio opreme osnovnog paketa sada uključuje prednja svjetla za maglu, Follow Me Home funkciju prednjih svjetala, te grijana, električki podesiva vanjska osvrtna zrcala s integriranim pokazivačima smjera.
Na već dobro opremljen osnovni paket, srednji paket opreme dodaje električki preklopiva vanjska zrcala, obrub prednje registarske ploče u piano crnoj boji, kromiranu donju prednju rešetku, okvire svjetala za maglu, po visini podesivo sjedalo suvozača, 16" strojno obrađene lakometalne naplatke u dva tona boje, te Toyota Touch sustav, koji uključuje kameru za vožnju u nazad.Visoki paket opreme donosi kožom presvučene izbočine sjedala, naslon za ruku i obloge vrata s dvostrukim vezom. Također uključuje sustav olakšanog ulaska i tipkom za paljenje motora, dvozonski automatski klima uređaj, paket senzora, sjenila bočnih stražnjih prozora, 17" lakometalne naplatke i prednja svjetla s lampama visokog intenziteta (HID).Toyota Touch sustav, koji uključuje 6,1 inčni dodirni zaslon u boji, te koji predstavlja novi pristup prihvatljivim, integriranim multimedijskim sustavima, sada se standardno ugrađuje u novi Verso od srednjeg paketa opreme.

 


Na osnovi multimedijske osnovne jedinice, Toyota Touch & Go Plus sustav oprema novi Verso s opcijskim navigacijskim sustavom. Dostupan s DAB/DAB+/DMB digitalnim prijemnikom, Toyota Touch Pro premium multimedijski sustav unosi razne napredne značajke, uključujući 3D modeliranje gradova, te online funkciju traženja točaka interesa.
Sveobuhvatna ponuda opcija uključuje paket senzora s automatskim brisačima i prednjim svjetlima, te osvrtno zrcalo s automatskim zatamnjivanjem, Skyview panoramski krov i prednja svjetla s lampama visokog intenziteta (HID) s integriranim LED dnevnim pozicijskim svjetlila (DRL).Novi opcijski paket je kreiran imajući u vidu kupce vozila za vozne parkove, te uključuje kožom presvučeni upravljač, regulator brzine i Toyota Touch sustav.
Novi Verso je opremljen kompletnom ponudom sustava aktivne i pasivne sigurnosti, te zaštite pješaka. Trenutna generacija ovog modela, koja je predstavljena 2009. godine, osvojila je maksimalnih 5 zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti.

 


Novi Verso će nuditi izbor od pet motora, od kojih svaki uključuje široki raspon naprednih tehnologija i internih programa poboljšanja Toyota Optimal Drive pristupa.
Spojen sa 6 stupanjskim ručnim mjenjačem, 126 DIN KS snažan 2,0 litreni D-4D dieselski motor je unaprjeđen kako bi imao veći okretni moment pri nižim okretajima motora i smanjenu razinu buke. Istovremeno, CO2 emisije su smanjene za 10 g/km, ispod 130 g/km.Biti će dostupan 2,2 litreni D-CAT dieselski motor, bilo sa 6 stupanjskim ručnim ili 6 stupanjskim automatskim mjenjačem. Prva izvedba razvija 177 DIN KS i generira CO2 emisije od 159 g/km, a druga 150 DIN KS i 178 g/km.Kapacitet vuče svih modela Verso s dieselskim motorom je povećana za 200 kg, na 1.500 kg.U ponudi će se također naći 1,6 litreni, 132 DIN KS i 1,8 litreni 147 DIN KS snažni Valvematic benzinski motori, oba u kombinaciji s 6 stupanjskim ručnim mjenjačem. Ovaj drugi će se također moći opremiti s revidiranim automatskim Multidrive mjenjačem, koji sada uključuje više 'stepeničasti' osjećaj promjena stupnjeva, s time da je povećanje broja okretaja motor bliže povezano s ubrzavanjem vozila.

 

 


Verso je konstruiran kako bi osigurao stabilnost i udobnost vožnje konvencionalnog osobnog automobila. Promjene u dinamičkim značajkama novog modela Verso, osiguravaju mu veću kontrolu karoserije i agilnije upravljanje.Krutost karoserije je povećana uporabom dodatnih točaka zavarivanja. Prednji MacPherson ovjes i stražnji ovjes s torzijskim stabilizatorom su fino namješteni za veću udobnost vožnje, a električki servo sustav upravljanja je tako revidiran da osigura bolji osjećaj i odziv upravljanja.Udobnost putnika je također povećana smanjenje buke u unutrašnjosti. Zvučna izolacija u A nosačima i uporaba manjih, više aerodinamičnih vanjskih osvrtnih zrcala je smanjilo buku vjetra. A buka motor je smanjena smanjenjem buke izgaranja, te poboljšanom zvučnom izolacijom između prostora motora i kabine.
 

Datum objave: 24/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook