Iako o modelima nije ponuđeno više detalja, futuristički, električni Lekusov koncept, koji će biti predstavljen sljedeće nedelje na salonu automobila u Tokiju, demonstriraće tehnologiju koja stoji iza predstojećih EV-ova uoči proizvodnje. Toyota je pionir hibrida, a podsjetimo da su imali prvo pokretanje pogonskog agregata u Priusu još 1997. godine, ali su polako prihvataćeni hibridni priključci i električna vozila.
Prioritet firme, te njihovo najveće dostignuće jeste upravo hibridni pogon, ali kompanija polako prelazi na potpuno električna vozila, prilagođavajući se nadolazećim potražnjama na tržištu. Ipak, prodaje varijantu Priusa. Govoreći o pokretanju revidiranog RKS-a, zamjenik glavnog inženjera Naohisa Hatta za medije je pomalo zbunjujuće rekao: „Ako pogledate hibrid, sačinjen je od baterije, motora i PCU-a. Ako povećate dio baterije, tada postaje PHEV. Ako izvadite ICE, to postaje čisto EV."