porsche
FOTO GALERIJA (11)

Prezentacija - Opel Astra Sports Tourer, Corsa, Antara

Tri nova Opelova aduta

U okviru Opelove regionalne prezentacije, koja je održana u susjednoj Hrvatskoj, imali smo priliku da se upoznamo sa najnovijim modelima njemačkog proizvođača Astrom Sports Tourer, Corsom i Antarom...

Zahvaljujući sve boljim tržišnim rezultatima u našoj zemlji, ponajviše postignutim uvođenjem novih modela, Opel se polako, ali sigurno vraća na mjesto koje mu je nekada pripadalo. Snažan podsticaj na tom putu trebala bi mu dati potpuno nova Opel Astra Sports Tourer, zatim temeljno redizajnirana Corsa i Antara, koje smo imali priliku upoznati i voziti u okviru regionalne prezentacije održane u živopisnom zabočkom dvorcu Gjalski, u Hrvatskoj. Prvi i po mnogo čemu najznačajniji Opelov model koji smo vozili je Astra Sports Tourer, automobil koji bi, zahvaljujući svojim brojnim pozitivnostima, lako mogao da zasjedne na tron takozvane kompakt karavan klase.

 

 

 

 

 

U kompaktnih 4.698 mm dužine, što je gotovo 30 centimetara više u poređenju sa klasičnim petovratnim modelom, Opelovi dizajneri uspjeli su konfigurisati enterijer koji može primiti pet odraslih osoba, uz znatno veći prtljažni prostor u poređenju sa standardnim petovratnim hatchback modelom. Na lijepo konfigurisanu unutrašnjost već viđenu kod Astre hatchback, kojoj se nema šta prigovoriti, izuzmemo li komandama ugrađene opreme pomalo prenatrpani centralni greben, sada je dodana mogućnost prevoza veće količine prtljaga. To je istovremeno i najjača pozitivnost ovog modela, jer pravilan dizajn prtljažnika sa anuliranim negativnostima, koje obično uzrokuju unutrašnji blatobrani, sada raspolaže zapreminom tovarnog prostora od 1.550 litara.

 

 

 

Svakako ne treba zanemariti ni izvrsni FlexFold sistem kojim se zadnja sjedišta preklapaju jednostavnim dodirom tastera. Sportski izgled Astre Sports Tourer prati jednako sportsko iskustvo vožnje, jer novi karavan sa hatchback verzijom dijeli isto zadnje ogibljenje, odnosno sofisticiranu polukrutu osovinu sa Wattsovim linkom, kao i mehatroničko podvozje FlexRide. Astra Sports Tourer dolazi sa paletom od devet benzinskih i dizel agregata, koji razvijaju između 95 KS i 180 KS. Na premijernoj prezentaciji imali smo priliku isprobati 1.4-litarsku turbobenzinsku verziju od 140 KS, koja će biti i najčešći izbor vozača naklonjenih benzinskim vozilima, kao i 2.0-litarski turbodizel model od 160 KS. Obje verzije bile su opremljene FlexRide sistemom ogibljenja, koji je svoje pravo lice pokazao upravo na ne baš idealnim putevima Zagorja. Opel Astra Sports Tourer već se prodaje u našoj zemlji, a za najpovoljniji 1.4-litarski model sa 100 KS i Essentia paketom opreme sa uključenim popustom potrebno je izdvojiti 27.080 KM.


 

 


Drugi automobil koji smo imali priliku isprobati bila je redizajnirana Corsa, Opelov bestseler koji tek sada pokazuje koliko je njen izvorni dizajn bio uspješan, jer ni nakon pet godina na tržištu ne pokazuje značajnije znakove starosti. Novi model dizajnerski je tek minorno osvježen, tačnije dobio je novu prednju sekciju sa izražajnijim glavnim svjetlima, modifikovanim grilom, novim logotipom, a tu je i novi Linea paket, koji Corsi obezbjeđuje i određenu notu sportskog štiha. Nova Corsa dolazi u dvije karoserijske opcije - trovratnoj i petovratnoj, dok je unutrašnjost sada obogaćena novim koloritom, te detaljima opreme, iz koje izdvajamo novi multimedijalni sistem Touch&Connect, specifičan po 5-inčnom kolor displeju osjetljivom na dodir, navigacijom koja pokriva 28 evropskih država, te bluetooth, USB i iPod konekcijama. Na prezentaciji smo isprobali nekoliko modela, a najviše smo se bazirali na 1.4-litarsku Linea benzinsku opciju, kao i na 1.3-litarsku CDTI turbodizelsku ECOFlex verziju. Mali dizelaš oduševljava ekonomičnošću, jer se prema fabričkim podacima na svakih 100 kilometara zadovoljava sa samo 3,5 litara eurodizela, što je i više nego odličan rezultat. Najpovoljniji model Corse na bh. tržištu biće onaj sa 1.0-litarskim trocilindričnim benzincem sa 65 KS i Selection paketom opreme, koji startuje po cijeni od 15.950 KM.

 

 

 


Među Opelovim novitetima veliku pažnju novinara privukao je i SUV model Antara, koji je po uzoru na Corsu dizajnerski osvježen, kako svana tako i u enterijeru. Osim 2.4-litarske benzinske varijante sa 167 KS, koja u kombinaciji sa prednjim pogonom u našoj zemlji startuje po cijeni od povoljnih 35.986 KM, na Opelovoj prezentaciji vozili smo i domaćim kupcima zanimljiviju 2.2-litarsku verziju sa modernim common-rail CDTI motorom od 184 KS, koji se može dobiti i u opciji sa 163 KS. Jača varijanta standardno dolazi sa pogonom na sve točkove, a dostupna je sa manuelnim i automatskim šestostepenim mjenjačima. Ovaj model može se pohvaliti odličnim vučnim karakteristikama, jer od 0 do 100 km/h sprinta za 9,6 sekundi, dok mu najveća brzina iznosi 200 km/h. Istovremeno ovaj motor krasi i izražena ekonomičnost i ekološka prihvatljivost, jer prosječna potrošnja goriva iznosi 6,6 litara, a emisija CO2 175 grama po kilometru. Antarin 4x4 pogon je u potpunosti elektronski kontrolisan, što znači da je stalna vuča na prednjoj osovini, a ukaže li se potreba do 50 posto snage kanalisaće se do zadnjih točkova.

Datum objave: 07/05/2011
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook