Naslovna > Automobili > Hyundai > Tucson > Tucson bi mogao biti lider brenda u Evropi

Hyundai Tucson

Tucson bi mogao biti lider brenda u Evropi

U Hyundaiju polažu velike nade u novog Tucsona, za kojeg kako tvrde vjeruju da bi mogao biti lider brenda, te postati najprodavaniji automobil ove marke na Starom kontinentu…

Novi Hyundai Tucson koji je svojim predstavljanjem u septembru uspio da privuče svu pažnju na tržištu, velika je uzdanica korejske marke. Sa potpuno drugačijim, jedinstvenim dizajnom u Hyundaiju vjeruju da bi ovaj model mogao postati najprodavaniji model kada je u pitanju Evropa. Šef Hyundaija za Italiju, izjavio je kako očekuje veoma uspješne prodajne rezultate nove generacije Tucsona, koji se po svim parametrima može mjeriti sa žestokom konkurencijom. ,,Može se reći da je Tucson vodio bitke sa modelima poput Tiguana, Qashaqaija, Peugeota 3008 i sestrinskog Kia Sportagea, ali sa novom generacijom je asertivniji no ikad“.

 

 


Kako tvrdi Crespi, samo u Italiji sljedeće godine se očekuje 15,000 prodatih primjeraka. Tome doprinosi i hibridna verzija koja će biti uvrštena u asortiman Tucsona, te da će baš taj model biti jedan od najpoželjnijih među kupcima. Svakako, ne treba zaboraviti ni dizelsku jedinicu koja je prethodne godine činila 66% prodaje u Italiji, pa će se sigurna i ova opcija naći kao čest izbor. Kada je u pitanju dizelska varijanta, koja će vjerovatno biti i najčešći izbor na tržištu Bosne i Hercegovine, radi se o 1,6-litarskom četverocilindričnom agregatu sa 116 KS. Novi Tucson će kako je već najavljeno dobiti i N-Line verziju, koja će vjerovatno biti predstavljena početkom sljedeće godine.

Datum objave: 29/12/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook