Naslovna > Suzuki > Swift > Turbo benzinac umjesto atmosferc
FOTO GALERIJA (10)

Novitet – Suzuki Swift Sport

Turbo benzinac umjesto atmosferc

Sa trećom generacijom sportskog Swifta Suzuki se priklonio savremenim trendovima i dosadašnji 1,6-litarski atmosferski motor zamijenio sa novim 1.4 turbo benzincem sa 140 KS i 230 Nm.

Ponuditi puno sporta i zabave za što manje para – tako bi se u najkraćem mogla okarakterisati Suzukijeva motivacija kada se odlučio za razvoj treće generacije Swifta Sport. To potvrđuju i riječi glavnog inženjera zaduženog za razvoj ovog modela, Masao Koborija: „Mi znamo da naši kupci više od svega cijene dinamičnu vožnju. Zbog toga smo novi Swift Sport učinili lakšim, bržim i uzbudljivijim od prethodnog“. Umjesto dosadašnjeg 1.6-litarskog četverocilindarskog atmosferca sa 136 KS i 160 Nm, Swift Sport je dobio novi 1,4-litarski BoosterJet turbobenzinski motor sa 140 KS i 230 Nm obrtnog momenta. Turbobenzinac je uparen sa šestostepenim ručnim mjenjačem, koji je preuzet iz prethodnog modela, ali i unaprijeđen kako bi odgovarao karakteru novog motora. Upotrebom laganijih materijala i nove mehaničke platforme masa automobila je sa dosadašnjih 1.120 kilograma smanjena na nevjerovatnih 970. To znači da 1 KS u Swiftu Sport protiv sebe ima 6,9 kilograma, što je vrhunski odnos.

 

Osim manje težine Swift je dobio i kruću, te značajno sigurniju karoseriju. Performanse novog modela još nisu objavljene i potvrđene, ali se očekuje, s obzirom na snagu motora i težinu, da ubrzanje od 0 do 100 km/h bude oko sedam sekundi. Podsjećamo da je prethodni model ovu operaciju obavljao za 8,7 sekundi i da je mogao da dostigne najveću brzinu od 195 km/h. Kontakt sa podlogom ostvaren je preko 17-inčnih točkova sa gumama dimenzija 195/45. U Suzukiju su objavili da Sport koristi vrhunske Monroe amortizere, koji su omogućili 15% bolju upravljivost i kontakt sa podlogom. Prednja osovina je značajno čvršća, dok se ta promjena minimalno odrazila na udobnost. Pozadi je ostala klasična polukruta osovina, koja je takođe dodatno učvršćena. Vanjski dizajn automobila je naglašeno sportski sa kompletom novih branika, proširenja pragova, spojlera i dva izduvna otvora. Tu je i ekskluzivna Champion Yellow žuta boja. U kabini su sportska sjedišta, upravljač i ručica mjenjača, aluminijumske nožne komande i mnoštvo ukrasnih crvenih detalja, koji se nalaze na instrument tabli i panelu. Serijska oprema je bogata i uključuje automatski klima uređaj, te multimedijalni sistem sa na dodir osjetljivim ekranom. Suzuki Sport ima i savremenu sigurnosnu opremu koja između ostalog uključuje i radarski sistem za nadzor puta. Ovaj sistem ima mogućnost da prepozna potencijalno opasne situcije i prepreke na putu, te da aktivira automatsko kočenje u rasponu brzine do 15 do 140 km/h. Vozač može da se osloni i na pomoć sistema za nadzor pravca u traci, zatim detekciju vozila u „mrtvom uglu“, te aktivni tempomat sa mogućnošću podešavanja tri različite udaljenosti od vozila koje se kreće ispred. Suzuki još nije objavio cijene novog Swifta Sport, ali se pretpostavlja da neće biti puno skuplji od prethodnika koji se u Evropi mogao kupiti po početnoj cijeni od 16.500 eura.

 

Datum objave: 06/02/2018
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook