Naslovna > Komercijalna vozila > Turističke krstarice

Volvo 9900 i 9700

Turističke krstarice

Sa dva nova autobusa serija 9900 i 9700 Volvo je ponudio mnoštvo inovativnih dizajnerskih i konstrukcijskih rješenja, uzornu sigurnost i visok nivo komfora...

Dizajn, sigurnost i komfor tri su najvažnija kvaliteta na kojima se insistiralo pri razvoju nove generacije Volvovih turističkih autobusa serija 9900 i 9700. Oba modela karakteriše atraktivan vanjski dizajn sa kombinacijom glatkih i oštrih linija, koje u finalu daju izuzetno aerodinamičnu i prepoznatljivu formu. Ovo je istorijski iskorak za nas i najveći skup inovacija u našem evropskom autobuskom programu u proteklih 20 godina. Duboko sam uvjeren da će naši kupci, ali i putnici brzo prepoznati i visoko cijeniti sve te inovacije, koje smo im ponudili u našim novim autobusima – kazao je Hakan Agnevall, predsjednik kompanije Volvo Buses i dodao da je švedska kompanija u razvoj novih modela investirala oko 40 miliona eura. Novu luksuznu seriju 9900 karakteriše originalna „Z“ bočna linija sa staklenim površinama, koje se progresivno povećavaju od zadnjeg ka prednjem dijelu vozila. Kada se tome pridoda i inovativan položaj sjedišta u kabini kao u pozorišnim salama, dobija se ambijent koji putnicima u svim redovima sjedišta pruža odličnu preglednost okoline i jedinstven doživljaj u vožnji.

 

U Volvu ističu da ovakav princip organizacije kabine mijenja dosadašnji doživljaj u vožnji turističkih autobusa. Kod komercijalnijeg 9700 modela bočna linija ima standardnu konfiguraciju sa ravnim staklenim i limenim površinama, što za rezultat ima uobičajeni raspored sjedišta u kabini. Raskošni Volvo 9900 je dostupan u tri različite dužine: od 12.4, 13.1 i 13.99 metara isključivo kao troosovinac. U odnosu na prethodni 9900 novi je sa 3.850 mm, uključujući i klima uređaj (bez klime 3.824 mm), za 12 cm viši, dok je njegova masa zavisno od konfiguracije i opreme prosječno manja za 350 kilograma. Kao luksuzniji 9900, i novi 9700 je dostupan u tri dužine, s tim da se 13.1 model može dobiti kao dvoosovinac. Kada je riječ o enterijerima kvalitet svih materijala je podignut na najviši nivo, s tim da će 9900 očekivano nuditi više mogućnosti za „luksuziranje“. U Volvu ističu da su značajno unaprijedili zvučnu izolaciju kabine, te da njihovi autobusi sada imaju i efikasnije klima uređaje. Sigurnost je tradicionalno ispisana velikim slovima sa mnoštvom aktivnih i pasivnih sistema i rješenja, među kojim se izdvaja FIP sistem, koji ima mogućnost automatskog kočenja u slučaju opasnosti i praćenja stanja budnosti vozača, upozoravajući ga kada primijeti da je umoran. Za pogon serija 9900 i 9700 namijenjen je Volvov 10,8-litarski D11K Euro 6D dizelaš, koji je dostupan u tri verzije sa 280, 430 i 460 KS i uparen sa I-shift (AT24 12F) automatizovanim ručnim mjenjačem. 

Datum objave: 24/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook