Temeljno unaprijeđena verzija Mercedes Actrosa druge generacije za modelsku 2019. godinu prvi je kamion na svijetu koji serijski dolazi sa MirrorCam sistemom nadzora okoline vozila i koji zbog toga nema tradicionalnih retrovizora. Nakon sedam godina na tržištu Actros II dobio je i nova, savremenija LED svjetla koja put pred njim čine svjetlijim i preglednijim. Jedna od najznačajnijih novina pod „kožom“ Mercedesovog teškaša je Predictive Powertrain Control sistem, koji na osnovu podataka o navigaciji i topografiji terena aktivno prilagođava pogonski sklop kako bi se postigla što niža prosječna potrošnja. On u kombinaciji sa unaprijeđenom aerodinamikom i MirrorCam konceptom, koji značajno smanjuje otpor vazduha teoretski omogućava smanjenje potrošnje u rasponu od 3 do 5%. Pedantni Nijemci su izračunali da samo MirrorCam omogućava 1,3% manju potrošnju, što na godišnjem nivou treba da donese velike uštede transportnim kompanijama čiji kamioni za 365 dana prosječno prevale oko 100.000 km.
U unutrašnjosti kabine desila se prava mala tehnološka revolucija, koja je rezultirala digitalizacijom. Ispred vozača više nema klasičnih analognih instrumenata, jer je njihovu ulogu preuzeo 10-inčni ekran. Dimenzijski isti, ali na dodir osjetljiv ekran ugrađen je i na centralnom dijelu armature, što je smanjilo broj funkcionalnih tastera i prekidača na minimum. Podsjećamo da se u kabini na čeonim stubovima nalaze još dva ekrana visoke rezolucije, na kojima se u realnom vremenu prikazuje sve ono što snima MorrorCam sistem. Kada je riječ o sigurnosti ona je unaprijeđena serijskim Active Brake Assist sistemom pete generacije, koji zahvaljujući nadzornom radaru i kamerama prati prostor ispred vozila i ima mogućnost automatskog kočenja u slučaju opasnosti.
Među interesantnim novinama treba izdvojiti i PPC inteligentni adaptivni tempomat, koji u svom radu koristi informacije prikupljene u realnom vremenu. Svi navedeni, ali i ostali asistenti omogućavaju Actrosu da u praksi primijeni najviši dozvoljeni, drugi nivo autonomne vožnje. Motorizacija je ostala nepromijenjena u odnosu na prethodnika i činiće ju dizelski motori OM 470, 471, 473 i 936 serija koji pokrivaju raspon snage od 236 do 625 „konja“. Svoj doprinos razvoju ekoloških transportnih rješenja Mercedes je dao sa jednim pogonskim rješenjem koje koristi prirodni gas i raspolaže sa 222 kW/302 KS.