Naslovna > Automobili > BMW > Serija 7 > U paleti tri benzinca, jedan dizel i jedan EV

BMW serije 7 i i7

U paleti tri benzinca, jedan dizel i jedan EV

Svaki 7 dobija standardni paket BMW-ovih aktivnih funkcija pomoći vozaču, ali po prvi put, serija 7 dobija novi sistem za vožnju bez upotrebe ruku „Level 2 Plus“. BMW je takođe proširio svoju već dostupnu funkciju Parking Assistant na seriju 7 i i7. Sada, ovaj sistem omogućava napredno daljinsko parkiranje putem pametnog telefona...

BMW serije 7 ulazi u svoju sedmu generaciju dolaskom novog modela 2023. godine, a moglo bi se reći da je, čak i sa svim ikonama prije njega, ovo najvažniji 7 ikada. Po prvi put od svog debija daleke 1977. godine, benzinska serija 7 dolazi sa električnim kolegom, BMW-om i7. Sve je to dio BMW-ovog guranja ka elektrifikaciji. Izvršni direktor Oliver Zipse kaže da će novi EV modeli dolaziti „brzo“ početkom sljedeće godine, jer je kompanija u potpunosti posvećena Pariskom klimatskom sporazumu i planira prelazak na potpuno električnu liniju u budućnosti, nakon Rolls-Roycea i Mini prije toga. Sve u svemu, BMW grupa bi mogla imati čak 10 miliona električnih vozila na baterije do 2030. godine, pri čemu bi se i7 pridružio iX i i4 prije njega.

 

 

 


Danas je BMW u potpunosti otkrio dva vodeća modela, a kako bi Zipse rekao, par predstavlja „tehnološku magiju u svom najboljem izdanju“. BMW će u Evropi ponuditi dvije verzije benzinske Serije 7: osnovni model sa šest cilindara i snažniju V8 verziju. Osnovni 735i posjeduje unaprijeđenu iteraciju BMW-ovog 3,0-litarskog rednog šestocilindraša sa turbo punjenjem, ali sada sa dodatkom 48-voltnog blago-hibridnog pomoćnika. Ukupna snaga za 735i iznosi 282 KS, što označava poboljšanje od 30 KS u odnosu na prethodni model.

 


Sljedeći je 740i takođe s turbopunjenim 3,0-litarskim šestocilindarskim agregatom i 48-voltnom blagom hibridnom asistencijom sa ukupnom snagom od 375 KS. Pri punom nagibu, 740i može da putuje u kratkim naletima sa maksimalnim obrtnim momentom od 540 Nm, što mu omogućava da postigne 100 km/h za pet sekundi. Najjači, 760i xDrive model koristi 4,4-litarski V8 motor sa dvostrukim turbo punjenjem i istom blago hibridnom asistencijom, što mu daje ukupnu snagu od 536 KS. To omogućava 760i da stigne do 100 za samo 4,2 sekunde. Sva tri automobila koriste isti automatski mjenjač sa osam brzina koji se nalazi na drugim BMW proizvodima. I ne zaboravimo 740d xDrive dizelski model koji proizvodi 295 KS i 650 Nm obrtnog momenta pomoću 3,0-litarskog šestocilindričnog motora sa 48-voltnom blagom hibridnom asistencijom.

 


Što se tiče električnog modela – službenog naziva i7 xDrive60 – EV koristi dva električna motora i jednu bateriju sa 101,7 kilovat-sati korisne energije za proizvodnju kombinovane snage od 536 KS i 745 njutn metara. To znači da i7 može ubrzati do 100 km/h za 4,5 sekunde i do ograničene maksimalne brzine od 240 km/h. U međuvremenu, modeli s benzinskim pogonom ograničeni su na 250 km/h.

 

 

 

BMW procjenjuje da će ukupni WLTP domet vožnje za i7 xDrive60 biti oko 620 kilometara. A za maksimalno punjenje, i7 može da se poveća brzinom do 195,0 kilovata na stanici za brzo punjenje jednosmjernom strujom, što mu omogućava da povrati 130 kilometara dometa za deset minuta.

 


Vizuelno, nova serija 7 je potpuni odmak od luksuzne limuzine koju zamjenjuje. Novi prednji kraj (prvi put viđen na ažuriranom X7) je fokusna tačka, sa velikim rešetkama i novim podijeljenim svjetlosnim elementom koji postavlja prednja svjetla u sredinu branika i dvoelementna LED svjetla za vožnju blizu haube.  Besplatna opcija na i7 xDrive60, M Sport nastavci daju seriji 7 agresivniji dizajn na prednjem kraju, dostupne opcije su M Sport točkovi od 20 i 21 inča i standardna obrada Shadowline, koja zatamnjuje dio eksterijera.

 


Unutra, Serija 7 usvaja najnoviju iteraciju BMW-ovog Live Cockpit Plus sa najnovijim iDrive 8 softverom. Prednji i srednji je novi zakrivljeni displej, koji je jedan neprekidni komad stakla koji sadrži dva ekrana - 12,3-inčnu digitalnu instrument tablu iza volana i 14,9-inčni centralni ekran osjetljiv na dodir.

 


Dodavanje opcionog Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System zamjenjuje standardnih 18 zvučnika u automobilu sa 36 visokokvalitetnih zvučnika. Četiri od tih zvučnika su čak integrisana u krovnu oblogu, a svih 36 nude potpunu 4D audio funkciju koja koristi magnetno kontrolisane vibracije za bolji bas.

 


Prve jedinice nove serije 7 isporučuju se u novembru ove godine, a osnovni 740i počinje od 94.295 dolara u SAD-u. U međuvremenu, 760i xDrive sa V8 pogonom košta 114.995 dolara, a električni i7 120.295 dolara.

Datum objave: 20/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook