Naslovna > Automobili > Toyota > Auris > U Parizu novi Auris i Auris Hibrid

Toyota

U Parizu novi Auris i Auris Hibrid

Na pozornicu predstojećeg Sajma automobila u Parizu, Toyota dolazi sa novim modelima kojim najavljuje ofanzivu u evropskom C-segmentu. Predstavljanje predvode modeli Auris i Auris Touring Sports, čija će full-hybrid verzija biti dostupna na tržištu u isto vrijeme kada i model sa klasičnim pogonom. Toyota predstavlja i nove modele Verso, Yaris Trend i niz asesoara za GT86 model.

Novi model Auris  dolazi u dinamičnijem i atraktivnijem dizajnu, sa unaprijeđenom kvalitetom interijera i dinamikom vožnje. Dobra vijest za fanove širom svijeta je i to da će  hibridna varijanta biti dostupna na tržištu odmah kada i benzinska i dizelska, a Toyota očekuje da će u ukupnoj prodaji novog Aurisa na evropskom nivou hibridi činiti čak jednu trećinu.
Sa novim modelom Auris Touring Sports, Toyota nam predstavlja prvi vagon u ovom segmentu.

 

Novi model Verso  objedinjuje evropski dizajn i inžinjerske sposobnosti Toyote.  Redizajnirani interijer, revidirani 2.0 D-4D motor sa poboljšanim performansama i nižom emisijom CO2, poboljšana dinamika vožnje i reduciran NVH nivo – što više poželjeti?
Novi Yaris Trend je model jedinstvenog stila – preinake interijera, tekstura i boje će bez sumnje privući sve urbane, mlade ljude koji uživaju u savršeno dizajniranim automobilima.Pored novih modela vozila, Toyota predstavlja GT86 simulator utrke i cijeli niz asesoara za GT86 model.GT86 simulator utrke predstavlja fuziju modela Toyota GT86 i unaprijeđenog kompjuterskog sistema za simulaciju. Vozač se za upravljanje, mijenjanje brzine, usporavanje i ubrzavanje služi stvarnim komandama, dok simulator korištenjem state-of-the-art motion sistema, odgovara na upute i pruža stvarno iskustvo reli vožnje.Toyota s ponosom najavljuje da će prvi put na evropskom tržištu biti dostupan i cijeli niz specifičnih GT86 asesoara - dodatnih dijelova i opreme za model GT86, koji služe unaprijeđenju aerodinamičnih performansi.

Datum objave: 08/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook