Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GT AMG > Uhvaćen na testiranju u dvije varijante

Mercedes-AMG GT

Uhvaćen na testiranju u dvije varijante

Razvoj za sljedeći Mercedes-AMG GT je uveliko u toku, a uočeno je testiranje GT 63 sa V8 pogonom zajedno sa početnom verzijom, koja bi mogla da usvoji hibridni „šestak“...

Nakon debija svog još sportskijeg SL roadstera, Mercedes-AMG se priprema za objavu još bjesnije druge generacije AMG GT. Porsche 911 rival će biti baziran na potpuno novoj platformi koju će dijeliti sa SL-om, a novi GT će biti pozicioniran kao još sportskija verzija automobila koji će zamijeniti. Špijunski fotografi uhvatili su pridošlicu na testiranju u dvije varijante - GT 63 sa V8 motorom i nešto što bi mogla biti nova verzija početnog nivoa, pod oznakom GT 53 ili GT 55, ovisno o agregatu koji koristi.

 

 

 


GT 53 sa hibridnom linijskim „šestakom“ iz Mercedes AMG GT 53 sa 4 vrata pruža 429 KS, dopunjenih električnim motorom od 22 KS. Međutim, viđen je i GT 55 sa detunisanim 4,0-litarskim V8 motorom od Mercedes-AMG SL 55, sa 469 KS. Ono što je sigurno je da će AMG GT 63 usvojiti AMG-ov sveprisutni 4,0-litarski V8 s dva turbo punjača s potencijalno više od 600 KS, kako bi se napravio jasan razmak između njega i 63 verzije novog SL-a. Kao što je već potvrđeno za Mercedesov novi drop-top, E-Performance plug-in hibridna V8 verzija bi takođe mogla biti zastupljena u novoj GT liniji sa preko 800 KS.

 


Novi AMG GT je postavljen da pruži još bolje trkaće iskustvo vožnje nego ranije, a redizajnirana karoserija nagovještava to agresivnijim profilom. Napumpane noge automobila takođe su evidentne iz ovih kamufliranih predproizvodnih automobila, a AMG GT će zadržati dugu haubu i Panamericana masku hladnjaka. Jedina razlika između dvije verzije automobila su auspuh - novi početni model opremljen je okruglim četveroizlaznim izduvnim cijevima, dok GT 63 koristi četiri trapezoidne izduvne cijevi. Zahvaljujući novoj MSA platformi na aluminijumu koja je projektovana da prihvati Mercedesov 4MATIC+ sistem pogona na sve točkove, sljedeći AMG GT će vjerovatno prekinuti tradiciju koju je postavio odlazeći model i svoju snagu poslati na sva četiri točka.

 


Kao i kod drugih AMG modela sa pogonom na sve točkove, postavka će ponuditi pristrasnost više fokusiranu na vozača, šaljući više snage na zadnju osovinu, a sa parametrima sistema koji se mijenjaju u zavisnosti od režima vožnje, povećavajući agilnost i stabilnost. Očekuje se da će unutrašnjost sljedećeg AMG GT-a takođe dobiti potpuni remont, potencijalno naslijeđujući elemente kabine SL-a, uključujući 11,9-inčni ekran osjetljiv na dodir. Glavni tehnički direktor AMG-a Jochen Hermann je već potvrdio da sljedeći GT neće biti ponuđen u obliku roadstera, a novi SL pokriva to tržište.

Datum objave: 04/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook