Naslovna > Teme > Ujedinjenje japansko-francuske alijanse

Renault-Nissan-Mitsubishi

Ujedinjenje japansko-francuske alijanse

Renault-Nisssan-Mitsubishi vode pregovore oko ujedinjenja u jedinstveni brend proizvođača vozila…

 

 

Danas je postalo normalno smatrati Renault-Nissan-Mitsubishi jedinstvenim proizvođačem automobila, iako je u stvari riječ u strateškom partnerstvu koje je tokom vremena izraslo u visok nivo povezanosti između Renaulta i Nissana. Uprava takav nivo povezanosti je razlog pregovora o potpunom stapanju ove dvije kompanije u jednog velikog proizvođača automobila. Renault je vlasnik 43% učešća u kompaniji Nissan, a Nissan posjeduje 15% ućešća u Renaultu. U toku prethodne godine Nissan je kupio većinski dio učešća u Mitsubishiju, koji se priključio ovom već postojećem partnerstvu pod istim načinima saradnje, gdje se do sada većinom favorizovalo parnerstvo nad potpunim preuzimanjem. Prema nezvaničnim informacijama, takav način saradnje bi se trebao promijeniti, odnosno trebalo bi doći do potpunog ujedinjenja i nastajanja novog, jedistvenog brenda. Pregovore oko ujedinjenja vodi direktor cijele Renault-Nissan –Mitsubishi  alijanse Carlos Ghosn. Pregovori oko ujedinjenja prema istim informacijama traju već nekoliko mjeseci, ali konačna odluka još nije donešena. Cijelu stvar dodatno komplikuje i činjenica da ovo ujedinjenje trebaju odobriti vlade Francuske i Japana, jer vlada Francuske posjeduje 15% ućešća u kompaniji Renault. U prošloj godini prodaja alijanse je zabilježila porast od 6,5% i preko deset miliona i šest stotina hiljada proizvedenih jedinica, odnosno svaki deveto vozilo proizvedeno tokom prošle godine pripada ovoj francusko-japanskoj alijansi. Ova cifra postavlja alijansu na prvo mjesto po broju prodatih jedinica ako se iz ukupnog broja Volkswagen Grupe isključe kamioni. U svakom slučaju prema statistici, alijansi posao ide odlično i ovako, ali čelnici alijanse vjeruju kako će ujedinjenje dovesti do još boljih rezultata u proizvodnji i prodaji.

 

Datum objave: 03/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook