Naslovna > Automobili > Fiat > Panda > Upravljivi mališan
FOTO GALERIJA (7)

Predstavljamo Fiat Panda 1.3 Multijet

Upravljivi mališan

Iako se proizvodi više od 31 godine i prodata je u 6,4 miliona primjeraka, Panda je tek nedavno doživjela svoju treću generaciju

Mali automobili su ono što Fiat radi najbolje, a Panda je najbolji primjer za to. U proteklih 31 godinu kompanija je prodala 6,4 miliona primjeraka, pa nova generacija Pande nosi veliki teret nasljeđa na leđima. Vjerovali ili ne, nova Panda je tek treća generacija ovog uspješnog automobila, a Fiat je odlučio da nova generacija ne bježi previše od prethodnih, za što smo zahvalani italijanskom proizvođaču, jer duh ovog automobila nije nestao sa novom generacijom, što se često dešava u autoindustriji.Iako je nova Panda doživjela potpuni redizajn, ona zadržava svoj odvažni izgled.

 

U odnosu na drugu generaciju, model je duži, višii i širi, a prilično kockasti izgled i oštre linije zamjenili su nježniji dizajn sa oblijim linijama. Dnevna svjetla i branici u boji karoserije su standard, a velike staklene površine ovaj mali automobil čine elegantnim i modernim. Novi dizajn Italijani nazivaju „Squircle“, koji je prisutan i u unutrašnjosti automobila. Od najmanjih detalja pa do onih najvećih i najprimjetnih, sve je podređeno pomenutom obliku dizajna. Sve je zaobljeno i nema nikakvih oštrih linija, pa su čak i najmanji dugmići obli.

 

 

 

Nadograđene plastike automobilu daju sofisticirani izgled, a u kabini je prisutan i jedan retro detalj. Riječ je o velikom pretincu na suvozačevoj strani, koji je bio odlika enterijera prve generacije ovog automobila.Još jedna odlika s prethodnih generacija se zadržala na novom modelu: malo prostora na stražnjoj klupi. Iako je nova Panda dobila dodatne centimetre, koljena putnika na stražnjoj klupi će dodirivati prednja sjedišta. I dok su dva mjesta na zadnjoj klupi standard, dodatne opcije su treće mjesto, treći naslon za glavu, sigurnosni pojas i 40/60 djeljivost zadnje klupe, a krajem godine će se u ponudi naći i „klizna stražnja klupa“. Dodatni centimetri na novom modelu nisu uticali previše na prostor za putnike, ali jesu na prtljažnik koji sada nudi 225 litara, što je u rangu sa Hyundaiem i10. 

 

 

 

Ono što ovaj automobil čini izuzetno poželjnim je njegov 1,3-litarki 16V Multijet agregat, koji novoj Pandi odgovara savršeno. Obrtni momenat je povećan na 190 Nm raspoloživih već pri 1500 o/min, što znači fleksibilniju vožnju pri niskim brzinama i elastičnost na vožnji autoputevima. Panda se jednako ponaša u gradu i na otvorenoj cesti, zahvaljujući dotjeranom ovjesu. Vožnju olakšava i direktan upravljač, koji vozilo čini izuzetno okretnim, a dodatno zadovljstvo pruža „CitY mode“ koji upravljanje čini još lakšim. Stabilnost u vožnji je odlična, a lagana konstrukcija automobila probudit će želju u svakom vozaču za jačim stiskanjem papučice gasa. Pandin 1,3-litarski Multijet je opremljen Start/stop sistemom koji pomaže nisku emisiju Co2 od 104g/km i potrošnju od 3,9 litara.  

Datum objave: 05/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook